Fitness Seller

Keto krijg er niets meer af (voorlopig)

Bezoekers in dit topic

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Berichten
683
Waardering
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Begrijp het niet goed ben dus keto cyclussen aan het doen van +/- 10 dagen. Na dag 4-5 ben ik dus vrij leeg omdat ik een deficit heb van +/- 750-300 kcal per dag (daartussen ongeveer) Ik heb jaren lang afgewogen dus ik kan heeeel goed inschatten wat deficiet ik heb.

Iig ik weet dat ik na dag 2-3 terug in ketose in deficiet zit en ik doe elke 3de dag 1 uur cardio en elke 2de dag 20 min cardio na de leg/core workout.

Ongelukkig genoeg blijf ik al een tijdje tussen de 75.5 - 76.75 kg hangen. :/

Wat kan ik ondernemen? Meer frequent carb refeeds doen ?
 
Minder eten of meer sporten
 
Als je echt keto wilt gaan moet je helemaal geen carbs meer eten. Ook geen cheat dagen in het weekend. Als je structureel high fat / low carb blijft doen zul je nog wel wat zakken.
 
Minder eten of meer sporten
Mmm... waar baseer je dat op? Als ik nog maar tegen de 1400-1600 kcal aanzit en stevig sport. :/ lijkt me niet goed die weg op te gaan om nog minder te eten en meer te sporten... ik sport trouwens al 7/7 afwisselend dag 1 bovenlichaam/ Dag 2 onderlichaam (20min cardio)/ dag 3 1 uur cardio.
 
Als je echt keto wilt gaan moet je helemaal geen carbs meer eten. Ook geen cheat dagen in het weekend. Als je structureel high fat / low carb blijft doen zul je nog wel wat zakken.
Bij dag 4/5 wordt ik echt al super loom en energieloos. Ik eet per dag mss 30-40 gr carbs. Quasi niks dus.
 
Bij dag 4/5 wordt ik echt al super loom en energieloos. Ik eet per dag mss 30-40 gr carbs. Quasi niks dus.
Is normaal. Het duurt een tijdje voordat het echt goed werkt. Een week of twee...
 
Is normaal. Het duurt een tijdje voordat het echt goed werkt. Een week of twee...
Ben al 3 maanden bezig hoor.

Eerste keer 24 dagen voor ik een refeed had, 2de keer 14 dagen 3de keer 10 dagen en 4de keer ook 10 dagen +/- ertussen. Zit nu op dag 6 terug ofzo... 4 kg kwijt in die tijd en ook wat spiermassa aangezet, niet super veel maar gok toch +/- 700 gr/ 1kg
 
Mmm... waar baseer je dat op? Als ik nog maar tegen de 1400-1600 kcal aanzit en stevig sport. :/ lijkt me niet goed die weg op te gaan om nog minder te eten en meer te sporten... ik sport trouwens al 7/7 afwisselend dag 1 bovenlichaam/ Dag 2 onderlichaam (20min cardio)/ dag 3 1 uur cardio.
Omdat je teveel eet of niet genoeg sport als je niet afvalt
 
zit nu op dag 6 terug ofzo... 4 kg kwijt in die tijd en ook wat spiermassa aangezet, niet super veel maar gok toch +/- 700 gr/ 1kg

Jij ziet aan jezelf dat je 700 gram spiermassa bent aangekomen?

da30483f34935274bc6feb57a82714fb0fff499f42be84f38e4194663f34c882.jpg
 
Pfff... natuurlijk. Ik ga er niet verdre op ingaan.

Je stelt een vraag, krijgt een heel logisch antwoord en wil daar dan niet op in gaan. Is zeker gewoon niet wat je wilt horen?
 
Jij ziet aan jezelf dat je 700 gram spiermassa bent aangekomen?

da30483f34935274bc6feb57a82714fb0fff499f42be84f38e4194663f34c882.jpg
Oeit al gehoord van de dikte van je spier voelen? Wat de fck zeg... hoe behandel jij mensen toch voor debiel. Rotzak.
 
Hoe voel jij aan de dikte van de spier hoeveel gram spiermassa je aankomt?
Leer lezen man! Ik schreef toch ik gok! Moet je nu altijd zo ambetant me mensen liggen omgaan... wat is je doel daarmee eigenlijk? Wil je dat dat bij je terug terecht komt dat doel? Verlang jij naar een dik lelijk wijf in je leven ofzo? Voila hier heb je ze! Proficiat met jullie huwelijk!
 
Lekker leuk dit topic weer verpest. Helden toch!
 
Oeit al gehoord van de dikte van je spier voelen? Wat de fck zeg... hoe behandel jij mensen toch voor debiel. Rotzak.

700 Gr verspreid over gans je lichaam ge je niet voelen qua dikte.
 
Verliezen jullie altijd zoveel klanten? Bij een ander moet je het niet zo uitzoeken en op je eentje reden zoals hier op het forum hoor! Met jullie stront voedingschemas! Zullen jullie eens lekker nog meer jaloers maken. Alles heeft ne prijs!
 
Ben al 3 maanden bezig hoor.

Eerste keer 24 dagen voor ik een refeed had, 2de keer 14 dagen 3de keer 10 dagen en 4de keer ook 10 dagen +/- ertussen. Zit nu op dag 6 terug ofzo... 4 kg kwijt in die tijd en ook wat spiermassa aangezet, niet super veel maar gok toch +/- 700 gr/ 1kg
Wat eet je zo op een (keto) dag?
 
Wat eet je zo op een (keto) dag?
3 eieren s'ochtend met wat coco's olie om het in klaar te maken en wat ui en champignons
Smiddags een kippenbil in de oven +/- 250 gr dus daar zit ong 175 gr vlees aan.
Door de dag heen wat noten +/- 50 gr
Savonds 300 gr brocolli en 100-150 gr varkensgehakt
Savonds 150 ml volle room 50 ml volle melk, schep whey en 10 gr pure chocolade (maak ik ijs van)

Dus het is niet bijzonder veel! Drink ik door de dag ook nog vaak koffie, supplementeer ik ook rosea, cla en carnitine voor de vetverbranding.
 
Back
Naar boven