1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Ketosis dieet

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door namrA, 7 jul 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. namrA

namrA Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    91kg
    Vetpercentage:
    18%
    Beste loodoptillers,

Sinds 2 maanden precies ben ik bezig met een keto dieet, wat dus inhoudt dat ik (bijna) geen koolhydraten eet. Ook ben ik weer sinds twee maanden begonnen met trainen, waarvan de laatste paar weken ongv. 2 keer per week. In de eerste 5 weken was ik van 103 kilo naar 91 kilo gegaan. Nu is dat de laatste paar weken een beetje rond dat getal blijven hangen en merk ik in gewicht en uiterlijk niet echt meer dat ik nog meer afval. Daarnaast eet ik ook genoeg vezels echter is mijn stoelgang zeer traag (1x per 4 dagen). Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

Met vriendelijke groet,

Arman

2. Drunkenmaster

Drunkenmaster Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.058
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    105kg
    Vetpercentage:
    15%
    het is normaal dat je de eerste weken veel afvalt op keto glycogeen en vocht vooral.

hoeveel kcal eet je en eiwit/vet heb je ketostrips?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie