MuscleMeat

KetoSticks?

Bezoekers in dit topic

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Berichten
683
Waardering
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Hoe gebruik je die dingen juist? Wanneer bij het opstaan? S'avonds?

En hoe lees je die dingen of weet iemand een site die hier goede info over heeft? Zit nu in dag 8 en wil ff peilen voor ik overmorgen een carb refeed doe.
 
Waarom zou je eerst ruim 10 dagen moeite doen om in ketose te raken, om vervolgens refeed te doen zodat je opnieuw kan beginnen?
 
Ik heb eerst 26 dagen gedaan en dan 1 refeed gedaan nu inmiddels terug 10 dagen. Je doet het omdat het kan!

Trouwens als je je refeed in 2 uren bestek doet na je workout is het blijkbaar niet langer dan 1 a 2 dagen om terug keto te gaan en daardoor wordt je minder insuline gevoelig;.. oftwel zeveren ze in dat artikel!
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ze de hele dag gebruiken. Je komt niet uit ketose als het goed is.
 
Je kunt ze de hele dag gebruiken. Je komt niet uit ketose als het goed is.
Dus het maakt geen verschil of je s'ochtends doet of niet...

Kan je bij die handleiding lezen wat de ketolevels op je stick betekenen of moet je daar nog extra opzoekwerk bij doen?
 
Op het potje staan de kleuren, die kun je dan vergelijken met de stick en aflezen of je in ketose bent en in welke mate. Ik zou in het begin gewoon 2 x per dag meten, dan zie je of je koolhydrateninname inderdaad laag genoeg is.
 
2 x per dag? Lol Ik dacht gewoon het te gebruiken 2 dagen na mijn refeed om te kijken of ik niet teveel carbs gegeten had die refeed dag?

Misschien is het idd handig om na te gaan hoeveel carbs ik eigenlijk kan hebben om niet uit keto te gaan en dus 5-6 achtereenvolgende dagen opmeten.
 
Meten is weten. Verzendkosten van de sticks zijn hoger dan de sticks zelf, die kosten niks. En ik hoop voor je dat je tenminste 2 x per dag moet pi..... :rolleyes:
stripje eronder en klaar. Voordat ik beter met voedsel omging, deed ik ook wel eens een ketodieet. Meten met de strips geeft je inzicht en op de duur weet je, gestaafd door de sticks, of en hoe ver je in ketose bent. Dit op basis van energie, dorstgevoel en mate van hongergevoel en het aanslaan van eiwitten. Op den duur heb je dan de sticks niet nodig, tenzij je een exacte uitlezing wilt natuurlijk.
 
Meten is weten. Verzendkosten van de sticks zijn hoger dan de sticks zelf, die kosten niks. En ik hoop voor je dat je tenminste 2 x per dag moet pi..... :rolleyes:
stripje eronder en klaar. Voordat ik beter met voedsel omging, deed ik ook wel eens een ketodieet. Meten met de strips geeft je inzicht en op de duur weet je, gestaafd door de sticks, of en hoe ver je in ketose bent. Dit op basis van energie, dorstgevoel en mate van hongergevoel en het aanslaan van eiwitten. Op den duur heb je dan de sticks niet nodig, tenzij je een exacte uitlezing wilt natuurlijk.
De sticks waren toch 6.95 / 50 stuks, verzendkosten maar 2.95 :)

Het hele voedingverhaal is moeilijk voor me... er zit nog heel wat omhulsel rond me. Zeker 20% en dat probeer ik de volgende 2 maanden af te krijgen. Het is erg hardnekkig, heel erg veel moeite het vet eraf te krijgen... :/
maar het moet er af deze zomer alleen wat balen is, is dat ik niet goed groei in spiermassa en dat vetmassa ergelijk eraan blijft hangen... mijn lichaam vraagt erg veel om iets te realiseren... is kut, heb je van die gelukkige die nog geen 40% werk
erinsteken als jij en die er wel komen... dat is dan een zekere taak.
 
Heel herkenbaar! Ik ben ook zo'n tobber. Het boek Burn the fat, feed the muscle heeft mij goed inzicht gegeven. Dat heeft mij enorm geholpen. Voor een tientje kun je het ebook kopen. Met die kennis kun je spelen met je gewicht en toch spiermassa houden. Investeer dat tientje, download myfitnesspall en geef het tijd. Als mijn tip werkt, gaan we een biertje drinken (wel loggen in myfitnesspal).
 
Dat biertje heb je zeker verdient! Wat ik niet zou doen voor een biertje met een maat! Komt wel goed... Motivatie is er alleen ben ik een sukkel in de uitvoering, met zo'n druk agenda en zoveel zaken om me heen lukt het niet goed om alles prima uit te voeren. Mede omdat er niet voldoende tijd is voor planning en meting van resultaten. Dat heb je dan in zo'n gedreven samenleving, als je te druk bezig bent met het uitvoeren zelf en geen tijd over hebt voor planning en opmeting en testen wat ook deel uitmaakt van de uitvoering... :/ ach... ik lig er niet van wakker het kan alleen beter natuurlijk komt nog wel... wil het biertje verdienen uiteraard!
 
Lees het boek :)

Het stuk nlp gebruik ikzelf niet, de rest heeft mij inzicht gegeven. Ondanks dat het simpel is, is het effectief. Kost daarna bijna geen extra tijd hoor.
 
Lees het boek :)

Het stuk nlp gebruik ikzelf niet, de rest heeft mij inzicht gegeven. Ondanks dat het simpel is, is het effectief. Kost daarna bijna geen extra tijd hoor.
Heb het 3 zomers geleden eens doorgenomen maar niet meer gadegeslagen... is wat bij meeste mensen gebeurt denk ik ze lezen iets maar ze doen het niet voldoende... Dat is vaak zo mensen hebben trainers nodig die hun alert houden.
 
Net trouwens gelezen dat bloed test strips beter zijn?
 
Net een test gedaan 15 mg zei de strip? Dat is laag of hoe moet ik het interpreteren?
 
Staat dat niet op het potje? Je bent in ketose.
0 mg: 0
5 mg: +/-
15mg: +
40mg: ++
80mg: +++
160mg: ++++
 
Net een test gedaan 15 mg zei de strip? Dat is laag of hoe moet ik het interpreteren?
Ja inderdaad moet nog ff de handleiding lezen... :) moet je je zorgen baten bij 40mg?
 
Volgens mij pis je pure olie bij 160mg :mc:
 
Nee joh. Daar ga ik weer patat en frikandellen in bakken zodat ik langer in ketose moet blijven waardoor ik weer olie pis enz...
Perfect voorbeeld voor recycling, funest om droger te komen staan.
 
Back
Naar boven