XXL Nutrition

Kettlebell course FF Nederland [ik sta er ook bij]

  • Topic starter Jonko
  • Startdatum
  • Reacties 38
  • Weergaven 4K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Jonko, wordt er op jou t-shirt ingezoomed?
Zijn kettlebells niet te hardcore voor Fitness First? :P

nope, dat was iemand anders ^^

Fitness First is niet TE pussy :p we hebben ze tot 24 kg liggen op de club.
 
Swings kun je beter niet cheaten, hij is ook het makkelijkste als je em goed uitvoert :) en het is ook niet te vergelijken met dumbbell curls of whatever je het nu mee vergelijkt met wat je 20 kg kan :p

Oke, ik wou weten of ze stevig zat ervoor waren:D

Front raise bedoelde ik, maar ik had het tijdens het typen overgeslagen ofzo. Maar die doe ik normaal niet zo, maar redelijk cheated kan ik die wel 20Kg 10+ keer omhoog krijgen. Dan onstaat er langszaam het idee van die swing.
 
Dat liedje is zo fout :gay:
 
filmpje doet het niet meer :sad:
 
hij staat er weer ;)
 
Ziet er vet uit! Jammer dat ik de 22e niet naar die workshop kan, maar ik wil het zeker wel eens proberen.
 
Ziet er vet uit! Jammer dat ik de 22e niet naar die workshop kan, maar ik wil het zeker wel eens proberen.

je woont in Nemma City toch?

kom je een keer naar FF toe, als ik tijd heb geef ik je wel een mini workshop ;)
 
nice workout bro' :thumbs:
 
Damn, dit lijkt me serieus echt leuk! Misschien ga ik wel ff naar denhaag :D
 
Binnekort ook eens een paar van die dingen aanschaffen. Krijg er helemaal zin in als ik dat filmpje zie.
 
Binnekort ook eens een paar van die dingen aanschaffen. Krijg er helemaal zin in als ik die trainingen zie:D Ook een perfecte aanvulling op me trainingen om de kloof tussen bb en vechtsporten te dichten:)
Wel even zien hoe ik dat in mijn schema kan passen:scratch:
 
Back
Naar boven