XXL Nutrition

Kettlebell course FF Nederland [ik sta er ook bij] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jij bent die neger?
 
ik zie er eentje die niet echt meedoet zal jij wel zijn....
 
paddos op 4.06 ?

jij staat op het eind in het midden met die tanktop? right :D
 
hmmm wordt tijd dat ik ook zo'n kettlebell aanschaf, hadig om vb meetenemen als je een tijdje van huis bent. maar lijkt me nu niet dat je er massa's beef mee aan je frame gaat plakken en enkel goed is voor een gpp workout om te zo veel tijd, of vergis ik me Jonko.
 
Jij bent vast de Jaap Stam Look-alike? Kan haast niet anders
 
woow man 215 euro incl BTW voor een kettle bell van 32 kg :eek:
 
hmmm wordt tijd dat ik ook zo'n kettlebell aanschaf, hadig om vb meetenemen als je een tijdje van huis bent. maar lijkt me nu niet dat je er massa's beef mee aan je frame gaat plakken en enkel goed is voor een gpp workout om te zo veel tijd, of vergis ik me Jonko.

Voor massa is er idd betere training te bedenken :) wilt niet zeggen dat je hiermee niks opbouwt. Je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt. Je core pak je met elke beweging goed aan, je traint ook functionele kracht en balans. En je kunt na een paar minuten training echt al goed kapot zijn, mits je het goed uitvoert en een leuk circuitje doet :)

Dit vind ik een van de leukste oefeningen:
YouTube - Guro John Spezzano Tactical Turkish Get-Up with 32kg (70lb)

Dit vind ik de meest functionele:

YouTube - The Kettlebell Swing

[toevallig uitgevoert door dezelfde instructors als die ons hebben getraint]
 
nope


fitness-seller heeft ze cheaper, ik ga er soon heel wat bestellen daar [zodra ze de grippers ook verkopen, die wil ik meteen mee bestellen]

Vergeet die grippers maar bij FS :(
 
Ik zie je niet Jonko, je staat er niet bij. :(
 
ik sta er toch echt ;) bijna hele tijd

Ik heb je ook nog niet daartussen gezien hoor:D

Maar jonko, wel gewicht pak jij daar gemiddeld. Prijs valt mee en lijkt me leuk om tegelmatig thuis ermee tet zwaaien in de tuin. Als sportschool gesloten is, of als net niet kan gaan vanwege de tijd. Je kunt er redelijk complete krachttrainingen mee doen.

Ik denk wel dat ik voor de 24 moet gaan dan, 32 zal dan iets te zwaar zijn?
 
Ik heb je ook nog niet daartussen gezien hoor:D

Maar jonko, wel gewicht pak jij daar gemiddeld. Prijs valt mee en lijkt me leuk om tegelmatig thuis ermee tet zwaaien in de tuin. Als sportschool gesloten is, of als net niet kan gaan vanwege de tijd. Je kunt er redelijk complete krachttrainingen mee doen.

Ik denk wel dat ik voor de 24 moet gaan dan, 32 zal dan iets te zwaar zijn?

helemaal op het laatst van de 2 dagen was ik met 16 en 20 kg bezig [met swings 24 geloof ik]
de eerste dag was gewoon alles [ook shoulder press] 20 en 24 kg, windmills en turkish get ups met 12 tot 24 kg gedaan, swing en 1 hand swing met 24/32 en 2 hand 24/32 en eind 1e dag nog ff de 40 kg gedaan [ze hadden maar 1 x 40 kg]

ik raad aan 12/20/24 of als je sterk bent 12/24/32 en als je er verder in wilt... [zou et eerst ergens proberen in dat geval ;)] zou ik tot en met 40 ofzo kopen :)

Ik sta een beetje achteraan, naast die gast met de rode broek. helemaal op et eind sta ik in het midden.
 
helemaal op het laatst van de 2 dagen was ik met 16 en 20 kg bezig [met swings 24 geloof ik]
de eerste dag was gewoon alles [ook shoulder press] 20 en 24 kg, windmills en turkish get ups met 12 tot 24 kg gedaan, swing en 1 hand swing met 24/32 en 2 hand 24/32 en eind 1e dag nog ff de 40 kg gedaan [ze hadden maar 1 x 40 kg]

ik raad aan 12/20/24 of als je sterk bent 12/24/32 en als je er verder in wilt... [zou et eerst ergens proberen in dat geval ;)] zou ik tot en met 40 ofzo kopen :)

Ik sta een beetje achteraan, naast die gast met de rode broek. helemaal op et eind sta ik in het midden.

Ik vindt dat ik redelijk sterk ben:D Maar ik wil denk ik eerst eentje aanschaffen, maar dan wegen die swings zeker niks, want met beetje zwaar cheaten kan ik front raise 20KG dumbbells per arm doen. Dus 32KG Swings lukt wel, maar verder kan ik er dan ook niks mee doen.

Maar hoe zit dat met verzenden, ik wil me niet doodbetalen aan het verzenden ervan.

Edit: zou je ook met die dingen kunnen werpen, ik ben effe de naam van die strongman oefening kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt dat ik redelijk sterk ben:D Maar ik wil denk ik eerst eentje aanschaffen, maar dan wegen die swings zeker niks, want met beetje zwaar cheaten kan ik 20KG dumbbells per arm doen. Dus 32KG Swings lukt wel, maar verder kan ik er dan ook niks mee doen.

Maar hoe zit dat met verzenden, ik wil me niet doodbetalen aan het verzenden ervan.

Edit: zou je ook met die dingen kunnen werpen, ik ben effe de naam van die strongman oefening kwijt.

in menigtes werpen kan, dan komt ie zacht neer :D voor werpen zijn er betere dingen ;) ze zijn sterk maar kunnen nog steeds kapot gaan.

Swings kun je beter niet cheaten, hij is ook het makkelijkste als je em goed uitvoert :) en het is ook niet te vergelijken met dumbbell curls of whatever je het nu mee vergelijkt met wat je 20 kg kan :p
 
Jonko, wordt er op jou t-shirt ingezoomed?
Zijn kettlebells niet te hardcore voor Fitness First? :P
 
Back
Naar boven