MuscleMeat

Kettlebell thuis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fman

Novice
Lid geworden
6 feb 2020
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
91kg
Ik ben een beginnende sportschoolbezoeker en heb nu zo'n half jaar getraind in de sportschool. Die is dus dicht nu vanwege Corona. Ik heb 3 kettlebells gekocht (12,16,20 kg).
1) Heeft iemand tips voor een allround programma dat ik met de kettlebells kan doen thuis om niet teveel kracht te verliezen?
2) Ik heb een eerste AS kuurtje liggen thuis die ik wilde starten in april. Heeft het zin om 6 weken te doen, terwijl ik thuis met klettlebells train?
Thanks alvast.
 
1. Genoeg te vinden op internet
2. Niet doen
 
Thanks voor je reactie. Maar,
1. Ik weet dat er genoeg te vinden is op internet. Daarom juist de vraag of iemand (bijv uit ervaring of van horen zeggen) weet wat een goed schema is.
2. Je zegt: 'niet doen'. Is dat omdat je niets met kuurtjes hebt, of omdat je dat niet nuttig vindt in combi met het wat beperkte thuis-trainen?
thanks al;vast weer
 
dat je wilt kuren terwijl je nog niet eens weet hoe je een training schema moet opstellen moet bij jezelf een belletje doen rinkelen.
Dat weet ik wel, maar kettlebells zijn nieuw voor me. En als iedereen alles al wist zou dit forum toch geen zin hebben? Ik stel gewoon een vraag. Als je geen zinnige inbreng hebt is het ook een optie om niet te reageren :))
 
Dat weet ik wel, maar kettlebells zijn nieuw voor me. En als iedereen alles al wist zou dit forum toch geen zin hebben? Ik stel gewoon een vraag. Als je geen zinnige inbreng hebt is het ook een optie om niet te reageren :))
Wat is er niet zinnig aan zijn antwoord?
 
Kijk even op Google voor kettlebell schema's zijn er genoeg.
En begin alsjeblieft niet met je kuur. Of je moet het over een creatine "kuur" hebben.
 
Spaar je kuurtje maar tot je terug naar de gym kan. Dat gaat je meer opbrengen dan nu je weg te zoeken met die Kettlebell training... welk kuurtje heb je liggen?
 
Spaar je kuurtje maar tot je terug naar de gym kan. Dat gaat je meer opbrengen dan nu je weg te zoeken met die Kettlebell training... welk kuurtje heb je liggen?
anavar en winstrol. ik heb begrepen dat dat voor een eerste kuur een goede combi is.
 
anavar en winstrol. ik heb begrepen dat dat voor een eerste kuur een goede combi is.
Heb je verkeerd begrepen, orals only heb je weinig aan, een test basis hebben is altijd superieur.
 
Wat zijn je stats nu? Wat is je doel?
Gewicht en lengte zien we wel.
Vet%
gewichten op compounds?

linkje kettlebell oefeningen. Veel compound/free weight oefeningen zijn met kettlebell prima variaties op te maken.
Dus pak gewoon je normale trainigsschema en zoek vervangende oefeningen erbij.

Verder is een leeskuurtje hier wel misschien wel handig

Pas als je dat beiden op orde hebt en een degelijk vet% zou ik AAS overwegen.
Maar eerlijk is eerlijk. Ik roeptoeter dit maar heb dus geen idee wat je echte stats zijn en wat je doel is.
 
beginnende sportschoolbezoeker en heb nu zo'n half jaar getraind
En dan al aan de AAS willen, man man man
 
Je traint een half jaar en wilt al aan de AAS, als je nu al denkt zoiets nodig te hebben snap je nog echt geen ene fuck van hoe training en voeding werken. AAS gaat je dan ook precies niks opleveren. Je zou nu echt gigantische progressie moeten maken.
 
Ik had daar zelf over gelezen... laat je kuurtje zeker maar liggen :roflol: Trainen man. Goed eten en veel trainen. Als je dit op orde hebt groei je als kool!
 
Kuren heeft voor jou geen nut. En zeker niet zonder een sportschool. Dit moet je hoe dan ook uitstellen. Dit is een sport van de lange adem. En daarmee bedoel ik niet 1 jaar, maar eerder 5+ jaar.
 
Back
Naar boven