Fitness Seller

Aangeboden Kettler krachtstation multigym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jordansz

Cool Novice
Lid geworden
26 dec 2018
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Te koop aangeboden kettler multigym inclusief trainingsboekje In keurige staat als nieuw. Erg handig bankje en prijstechnisch interessant. Nieuwprijs is circa 800 euro.

Ik doe hem weg omdat ik een halfrack wil aanschaffen en omdat ik nu wat verder ben qua niveau en vaak naar de sportschool ga. Deze wordt dus incidenteel door mij gebruikt en is in nieuwstaat zonder beschadigingen.

Prijs is in overleg hij staat in enschede. Bij verkoop help ik met demonteren.


Hieronder de originele omschrijving:


Het powercenter voor een prijsbewuste instap in de krachttraining, dat zich echter niet voor de concurrentie hoeft te verstoppen. Het compacte powercenter voor de training van alle spiergroepen beschikt over een latissimus-trektoren, een station voor butterfly oefeningen, bankdrukken en roeien met beide armen. Een kabelstation met tricepskabel biedt extra trainingsvarianten voor de armspieren en maakt een intensieve training van de buikspieren mogelijk.

De in hoogte verstelbare zitting met driedelig rugkussen maakt een optimale aanpassing aan het lichaam en uw training mogelijk. Het gewichtenblok is in 16 x 5 kg gewichten onderverdeeld en maakt zo een maximaal gewicht van 80 kg mogelijk. Beleef ook de "voordelen" van de nieuwe Advantage lijn van Kettler.


Specificaties:Kettler krachtstation Multigym

• Butterfly voorwaarts

• Bankdrukken zittend

• Latissimus trektoren

• Kabeltrekstation voor diverse arm- en beenoefeningen

• Roeien

• Beenstrekken

• Gewichtenblok van 80 kg (5-80 kg in 5 kg stappen)

• Butterflybeugel is verstelbaar

• Zitkussen in hoogte verstelbaar

• Kogelgelagerde katrollen

• Kunststof beklede stalen kabels

• Maximale belasting 80 kg

• Maximaal lichaamsgewicht 130 kg

• Afmeting (L x B x H) 170 x 109 x 200 cm



Is te bekijken/ af te halen in Enschede.

Na overname, betaling contant ter plekke in circa 30 minuten te demonteren.
 
Bijgaand foto

A4A43009-9618-4E6B-A36A-B7D1FFB4FF12.jpeg
 
Mag weg voor 499,-
Ik wil zelf een powerack kopen dus hij staat in de weg. Ga niet lager met de prijs.
Wel help ik om hem samen met jou even te demonteren zodat je weet hoe hij weer in elkaar moet.

Inclusief originele boekje
 
Nieuwe prijs 399.-
Minder dan de helft nieuwaarde.
Stuur direct een berichtje hier te bekijken in enschede.

Zo goedkoop omdat ik de ruimte nodig heb maar gaat niet voor minder.
 
Back
Naar boven