AndroidHealthClinic

Verkocht Kettler primis verstelbare halterbank

Bezoekers in dit topic

Jordansz

Cool Novice
Lid geworden
26 dec 2018
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
In keurige staat, inclusief optioneel te verwijderen module om benen te trainen. Ik doe deze weg omdat ik laatste tijd veel naar de sportschool ga en hij eigelijk maar in de weg staat, hij is ideaal om te bankdrukken thuis en je benen te trainen. Voor beginners een prijsgunstige halterbank.

Prijs is in overleg.
Onbeschadigd nette staat
Nieuwprijs bedraagd circa 189
Prijs is overleg

Op te halen bekijken in Enschede.





De Kettler Primus halterbank is zeer geschikt om te trainen in kleine ruimtes. Dankzij het handige opklapsysteem.

VERSTELBARE KETTLER HALTERBANKDe rugleuning van de Kettler halterbank is verstelbaar van recht naar incline. Verder is de halterbank voor zien van een beentrainer, om zo jouw beenspieren te versterken. Om van de halterbank een all-round fitnessapparaat te maken kun je de beentrainer van de halterbank vervangen door een biceps curlbank.
De haltersteunen van de Primus kunnen belastbaar worden tot 100 kg. De beentrainer kun je belasten tot 40 kg. De katrollen zijn gelagerd en de afmetingen van de halterbank zijn in opgebouwde staat 180 x 95 x 123 cm.

Halterbank zonder gewichten eventueel halterstang 30 mm optioneel mee over te nemen.
 
Fotos zijn zonder de been train module die gebruik ik niet maar zit er wel bij conform de foto zonder stang issie dus

26B97B56-C4FE-4891-AA78-A57528E67216.jpeg


40C8B7D9-A8D4-472B-BDCB-4E175AC2C426.jpeg
 
Niemand interesse?
Ga een powerrack kopen met een los bankje deze moet weg.
Doe een acceptabel bod en hij is voor jou!
 
Up up up

Hij mag weg voor nog maar 399,- das de helft nieuwaarde en nog geen jaar oud!
Zeer netjes twinfel niet stuur mij direct een berichtje om te komen bekijken. Staat in Enschede
 
Verkocht
 
Back
Naar boven