Fitness Seller

KEUN's ''Get ripped or die trying'' Log

Bezoekers in dit topic

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2009
Berichten
10.800
Waardering
1.465
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
24 juli - na 3 weken strict aan me dieet gebleven is hier het resultaat op m'n fotoshoot sessie.

Verder wil ik DwarvenWarrior bedanken voor het fotograferen van mijn contest foto's
En Ace1990 voor de hulp icm. met me dieet en alles er om heen.


103sz2g.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je wat meer info?
 
dus toch ;)

good luck !
 
ben trots op je keuntje! veel succes!
 
goet luk keun!
 
Aangezien ik niks te doen heb zal ik al wat informatie plaatsen etc.

Na een tijd hebben nagedacht toch besloten om mee te doen aan de contest, al zal het geen top 3 plaatsing worden ga ik toch in me beste shape ''tot nu toe'' komen.
Ik ben sinds kort 18 jaar en ben bijna 3 jaar met fitness bezig waarvan 1 jaar bodybuilden.
Vorig jaar augustus had ik me voedingsschemavrijwel bij gepropt, en ben sindsdien 10-11kg bijgekomen.

Sinds die tijd eet ik ook heel clean, en junk vrijwel nooit tenzij ik geen keuze heb, geen beschikking tot eten etc. en soms gewoon omdat het kan.
De laatste keren gejunkt kan ik dan ook op een hand optellen en de excacte datums ook, vorige maand en eind december.

Stats:
1,78
74-76kg
bf geen idee heb in iedergeval nog strepen op me borst/schouders en sinds kort weer aders op me onderbuik.

Momenteel zit ik op 3500-4500kcal's op een dag en ik wil komende maand(en) standaard tussen 4000-5000kcals zitten, wat ik zo op een dag doe eten zal ik later posten.

Me plannen met in shape komen voor de contest komt ook nog later aanbod.

Hoe ziet die 75kg uit? Zo ongeveer..het zijn niet de meest recente foto's.
deze zijn van eind februari.
Had toestraks nog foto's gemaakt maar was er niet tevreden over.

2vcxiqp.jpg


671fyp.jpg


mai6hy.jpg


2vmva5u.jpg


eprxfn.jpg




Verder wil ik alle andere deelnemers succes wensen nog.
 
Abo op keun!!!! Go for it.
 
abbo. eens zien hoe je het gaat doen.

ik ga denk ik niet de competitie aan ;)

Succes Bro!
De groeten aan je chick :P
 
abbo. eens zien hoe je het gaat doen.

ik ga denk ik niet de competitie aan ;)

Succes Bro!
De groeten aan je chick :P
zou ik ook niet doen als ik jou was;) haha j/k tymen.

thx, en zal ik doen zodra ze terug is uit Wenen.
 
'k Heb het al eens in je galerij gezegd denkik, je ziet er veeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder uit dan dat je bent. Moest ik 74kg wegen, dan heb ik een anorexialichaam (ben maar 2cm groter dan jou), jij ziet er strak afgetraind uit. 'k Ben wel jaloers hehe, ik lijk altijd veel kleiner op foto's...
Ik kijk al uit naar foto's van u als je 90kg ofzo weegt;)

succes!
 
Volgens mij had je dat al eens vermeld ja, als ik dit blijf houden (er zwaarder uitzien dan ik ben) ga ik het heel goed doen later op het podium:P.
jij bent ook een genetic freak wat dat betreft, je traint even lang als mij net 2maandjes langer.
hoelang je al met voeding etc. bezig bent weet ik dan weer niet, ik nu eigenlijk een jaar sinds ik enigzins op me voeding begon te letten heel langzaam.

ik zelf ook, wil eind dit jaar de 80kg behalen en dan verder omhoog werken.

jij ook succes Verb! ik volg je zowiezo
 
GEnetic mother****er(s)...suc6:D!
 
Succes Keunos!!
 
succes kerel!
 
toch maar meedoen keun! nice man - veel succes
 
ziet er nu al goed uit. Aardig ripped ook. Ben benieuwd of je nog wat massa kan pakken. Suc6!!!
 
Back
Naar boven