AndroidHealthClinic

Keuring landmacht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jazzyher

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2005
Berichten
1
Waardering
0
Hey allemaal,

Over 3 maanden heb ik de keuring voor de landmacht. Kan iemand mij helpen aan een mooi schema?

Alvast bedankt!

Groetjes Jazzyher

Extra info:

22 jaar, vrouw, 1.70,62 kilo.....
 
En je doelen zijn?
 
Ik dacht dat de keuring ligt op 3x chinnen 30 pushups 60 crunches en 2.5km hardlopen binnen 12min?

En aangezien dat niet zoveel is en ik er vanuit ga dat je je hardlooptraining zelf op orde hebt of anders op runnersweb kijkt kan ik niet meer zeggen dan díe oefeningen oefenen. Train met een lat puldown en doe eventueel veel reps op de bank.

Beter is gewoon chinnen en opdrukken tot in den treuren oefenen.
 
conditie trainen, zwemmen.. als je kracht genoeg hebt, heb je niets aan zware gewichten.. t draaid allemaal om conditie
 
Volgens mij ook he?
Vriend van mij wil bij korps mariniers.. Tegen hem maar zeggen dat hij aan conditie en opdrukken (wat is chinnen btw?jaja ben noob:D) moet gaan werken en dat het verder wel komt op de training?
 
ik wil ook naar t korps.. ben er ook voor aan het trainen.. kom er wel door, daar ben ik niet bang voor.. alleen moet eerst mn ogen laten laseren

(wil er al 3 jaar bij, k ga nu ondernemen.. de eerste plaatsen zijn weer op 17 januari)
EVO opleiding Rotterdam
 
thanks, k ben bezig met een dieet schema, en train nog rustig 5x per week ivm Fysio.. me onderrug moet ff herstellen..
daarna ga ik 3x per week boksen en 1x per week hardlopen.. en krachttrainen zal varieren van 2 tot 4x per week.
 
voor de keuring is vooral conditie belangrijk. Daarnaast doen ze wat rug oefeningen.
 
MightyDuck zei:
Ik dacht dat de keuring ligt op 3x chinnen 30 pushups 60 crunches en 2.5km hardlopen binnen 12min?

En aangezien dat niet zoveel is en ik er vanuit ga dat je je hardlooptraining zelf op orde hebt of anders op runnersweb kijkt kan ik niet meer zeggen dan díe oefeningen oefenen. Train met een lat puldown en doe eventueel veel reps op de bank.

Beter is gewoon chinnen en opdrukken tot in den treuren oefenen.
[Link niet meer beschikbaar]
conditie en kracht is na elkaar, eerst kracht dan conditie.
allebei vrij pittig maar landmacht kijkt niet zo streng, die hebben nog 2000 man nodig voor het einde van het jaar:D
 
Ja precies als je gewoon beetje fit bent kom je er zeker wel doorheen.

Ik heb bij de korps mariniers gesolliciteerd maar ben afgewezen omdat ik een aantal weken geleden me rijbewijs ben kwijtgeraakt.
 
Keuring voor landmacht is niet zo zwaar. Als je de helft op de fysieke test niet haalt, probeer je het te compenseren met de psychologische test of taaltoetsen bijvoorbeeld en kom je er alsnog doorheen.
In 3 maanden kan je een hoop bereiken qua conditie, als je maar de discipline hebt om er ook daadwerkelijk aan te werken!
Ik wens je succes!
 
wanneer moet je op voor je po en vfb? ik moet op 18 aug naar amsterdam komen.

ga lekker fietsen in de sportschool met een steeds zwaardere stand. leer opdrukken en sit upps te doen en speel met wat gewichten.

kijk ook eens op deze site voor meer tips: [Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb zelf bij het korps mariniers gezeten, zit nu bij een ander onderdeel van defensie. Toen ik gekeurd werd moesten we kracht uit benen, rug en biceps leten meten en fietsen. Ik deed toen ook al aan bodybuilding en heb de keuring glansrijk behaald.
 
Wat voor conditie & kracht is nou EGT het belangrijkste buite de fietst test bij een functie soldaat 3 ofzo? ( buite de fiets test ) alvast bedankt hoop ik (A) ,
groetjes
 
Wat voor conditie & kracht is nou EGT het belangrijkste buite de fietst test bij een functie soldaat 3 ofzo? ( buite de fiets test ) alvast bedankt hoop ik (A) ,
groetjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere bump...
 
Back
Naar boven