AndroidHealthClinic

Keuring

Bezoekers in dit topic

Iniminie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
69
Waardering
0
Een vriend van mij moet binnenkort opnieuw gekeurd worden voor millitaire dienst. Er word hier ook bloed afgenomen. Hij zit op het moment van zijn keuring 6 weken in zijn kuur. ( Deca, Sustanon en Anapolon. ) Zullen ze hier iets van terug vinden op zo'n keuring?
 
ze zullen het zeker kunnen zien.....

deca kan je na een half jaar nog aantonen......

maar of het een probleem vormt weet ik niet.......?
 
Ik weet dat het maanden in je bloed zit maar zullen ze dat ook vinden op zo'n keuring
 
Denk niet dat ze daar naar kijken. toen ik voor beroepsmilitair moest te keuren werd er niet eens bloed afgenomen.
 
Ik weet niet of ze op AS controleren. Meestal is het geloof ik op verslavende middelen en kijken ze of je orgaanafwijkingen of abnormale waarden hebt.

Als ze op AS controleren dan is hij wel het haasje ja met zijn deca in ieder geval.
 
echttttttt niet

hee iniminie .
het toeval wil dat ik ook militair ben en dat ik ook nog eens geneeskundig militair ben,soms worden we daarom wel eens gedetacheerd bij het keurings centrum in amsterdam.
ik heb daar nog nooit megemaakt dat er iemands bloed werd gecontroleerd"ook al vielen ze vaak met ogen als schoteltjes van de fiets":nanner: ze werden bijna allemaal goed gekeurd.
het lijkt mij daarom heeel sterk dat zijn bloed gecontroleerd gaat worden.
ik hoop dat je er iets aan heb .
groetjes johan

(ps)
ja ik weet het TAAL fouten:flipoff: ik maak me er niet meer druk om
doen jullie dat ook niet!!!!!!!!!!!!
 
En kunnen ze het in urine vinden?
 
was tie weer

nee joh ze kijken alleen naar de standaart dingetjes ,het is een heel standaart testje op bepaalde afweikingen in je urine.
ik heb het wel eens op mezelf geprobeerd na een house party:evil:
hahaha volgens de test had ik een blaas ontsteking!!!!!!!!
wat ik bedoel te zeggen is.
maak je niet druk,en als je conditie in orde is wordt je gewoon goed gekeurd.

groetjes johan
 
Het leger wil toch: real mean killing machines! Lol
 
Back
Naar boven