XXL Nutrition

keuze creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
Ik heb enkele maanden geleden V12turbo geprobeerd en reageerde er totaal niet op. Welke zou ik dan nu eens proberen? Ik heb vroeger wel een twinlab mono crea gebruikt, dat ging wel goed al was het mss wel vocht voor het merendeel.

Zijn er trouwens belgen die binnenkort gaan bestellen? ;)
 
TransX van Scitec Nutrion.... works just great for me!
 
Nitrix van BSN ;)
Maar volgens BSN zou je Nitrix, Cellmass en No-Explode (drie producten) samen moeten innemen voor het beste resultaat te behalen. :rolleyes:

En helaas mijn bestelling is gisteren aangekomen. (NITRIX)
 
nog iemand iets anders?
 
Revenge heeft voor mij veel gedaan. Andere die ik ken zijn er ook wel goed op gegaan. Creafusion is ook goed, heeft dbc01 nog eens een artikel over geschreven.
 
hmm hebben ze bij de amerkiaanse sponsor niet ;-)
 
Bij de Nederlandse misschien wel..
 
Ik heb nu CreaFusion van Olimp en ben daar best tevreden over... Hierna wil ik Revenge eens gaan probreren of Olimp Knockout :D
 
is Megagrow van XXL nutrition ook goed?
 
Creatine monohydraat van Phosphagen..
nemen met druivensap.. en overdag heel veel water drinken..

daar reageerde ik nog het meest op
 
Alien zei:
Ik heb enkele maanden geleden V12turbo geprobeerd en reageerde er totaal niet op. Welke zou ik dan nu eens proberen? Ik heb vroeger wel een twinlab mono crea gebruikt, dat ging wel goed al was het mss wel vocht voor het merendeel.

Zijn er trouwens belgen die binnenkort gaan bestellen? ;)


swole v2 van syntrax... daar reageer ik enorm goed op!
vanwaar in belgië ben je precies?
 
eerste 2 weken voelde ik me echt opgepompt met SwoleV2. maar daarna werd ik alleen sterk en die pomp bleef weg :S...rotzooi creatine i think
 
Freax19 zei:
eerste 2 weken voelde ik me echt opgepompt met SwoleV2. maar daarna werd ik alleen sterk en die pomp bleef weg :S...rotzooi creatine i think


ow ja want sterk worden is geen teken dat het werkt en is niet goed voor spiergroei heh? :D


ik heb goede ervaringen met Revenge tot nu toe. binnenkort misschien Knockout proberen ook
 
King zei:
swole v2 van syntrax... daar reageer ik enorm goed op!
vanwaar in belgië ben je precies?
Antwerpen, Hove
 
Back
Naar boven