Fitness Seller

Aankondiging Keuze sponsor (met poll)

Wat heeft jouw voorkeur als sponsor in 2016?


  • Totaal stemmers
    114
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Naar aanleiding van het debacle met de resultaten van enkele tests bij bepaalde sponsoren hier op het forum, wil ik deze keer ook eens het woord laten aan de leden (en klanten) om een keuze te maken. Bodylab staat zoals bekend ook ter discussie, maar er is daarin nog geen beslissing gevallen. Ik moet nu bekijken wat we gaan doen, en wil dit graag eens samen met de hele community doen. Overigens ligt de finale beslissing wel bij mij, maar ik ga ook rekening houden met alle suggesties die zowel leden als andere sponsoren hebben die kunnen helpen bij het maken van een weloverwogen keuze.

Daarom dit topic met een poll, alvast bedankt om mee te stemmen :)

Tegen het einde van de maand tellen we alle stemmen en kijken we naar welke voorstellen er populair zijn. Vervolgens zal er een keuze gemaakt worden. Wat wij zelf zoeken in een supp shop als sponsor momenteel:
* Een aanvulling op de bestaande supplementen-sponsoren, ideaal gezien voegt deze iets toe (variatie producten bijv.) zodat het niet alleen meer van hetzelfde is
* Kwaliteit
* Nationaal of internationaal
* Goede voorwaarden op vlak van verzending & retour
* Geen heel kleine shops, deze krijgen het al snel te moeilijk of hebben geen groot marketing budget
 
Bulkpowders: goede prijs/kwaliteitverhouding en ze zijn ook actief op dit forum voor vragen etc.

Edit: zijn al sponsor dus dan myprotein, moeten wel beter bereikbaar zijn voor vragen.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat er met Bodylab aan de hand is? Maar ik denk dat nagenoeg alle webshops sjoemelen met hun ingredienten. Het is een beetje inherent aan de markt waarin deze shops zich bevinden. Even los gezien van de shops die het (ogenschijnlijk) wel netjes op orde hebben. Denk dat My Protein eerder een shop als BnF is dan dat het een degelijke speler is. Maar, dit is puur gevoel afgaande op de marketing die ze voeren die vergelijkbaar is met die van BnF.
 
Bulkpowders: goede prijs/kwaliteitverhouding en ze zijn ook actief op dit forum voor vragen etc.
Bedankt voor de suggestie, BP is echter al sponsor (heeft B&F vervangen).
 
Geen idee wat er met Bodylab aan de hand is? Maar ik denk dat nagenoeg alle webshops sjoemelen met hun ingredienten. Het is een beetje inherent aan de markt waarin deze shops zich bevinden. Even los gezien van de shops die het (ogenschijnlijk) wel netjes op orde hebben. Denk dat My Protein eerder een shop als BnF is dan dat het een degelijke speler is. Maar, dit is puur gevoel afgaande op de marketing die ze voeren die vergelijkbaar is met die van BnF.
Mp is getest en goed bevonden hoor: http://www.supplementlabtest.com/ranking-testen (nr 10)

Snap wel wat je wilt zeggen met ze zoals BnF zijn (met al die promo's constant) maar hun whey is gewoon in orde
 
Excuses, moest ff wat toevoegen aan poll, graag even opnieuw stemmen degenen die al hadden gestemd, er is nu 1 extra keuze.
 
Vind het moeilijk, over het algemeen altijd goede ervaringen met bodylab gehad maar dat ze totaal niet terug zijn gekomen naar mijn weten op de resultaten vind ik het moeilijk me stem aan hun te geven.
 
Andere shop: namelijk…
B&F hebben hun leven toch gebeterd? :)
 
Een merk lijkt me ook wel interessant. De meeste shops zijn toch meer van hetzelfde

MyProtein doet mij eerlijk gezegd denken aan B&F 2.0.
 
Scitec! Lekkere bijzondere smaakjes en een leuke toevoeging op de bestaande sponsoren.
 
Merk lijkt me weinig toevoegen eerlijk gezegd, wat kun je daar nou echt van verwachten als toegevoegde waarde voor het forum? Info over hoe goed hun PWO/whey is? Wie koopt er nou nog merkproducten, goede huismerken zijn voor de meesten meer dan zat tenzij je iets specifieks gebruikt, geld teveel hebt of geen idee hebt van de supp industrie.

Voor mij is van jouw lijst Myprotein het meest logisch. Lijkt wel veel op Bulkpowders dus qua producten etc. is het niet heel veel toegevoegde waarde, maar ik zie geen andere (serieuze) spelers zo op het eerste oog. Voor sponsoren geldt imo dat er geen enkele twijfel/discussie mag zijn over betrouwbaarheid. Ik heb het gedoe met Bodylab niet echt gevolgd, maar omdat daar discussie etc over is zou ik die persoonlijk niet doen. Andere optie is Powersupplements (beste NL'se webshop imo nauw gevolgd door XXL), maar die is natuurlijk ooit al sponsor geweest dus ik weet niet hoe dat zit/werkt.
 
Powersupplements of my protein.
Met beiden goede ervaringen.
 
Ik zou graag body en fit weer als board sponsor zien.
 
Back
Naar boven