Fitness Seller

Aankondiging Keuze sponsor (met poll) (1 bezoeker)

Wat heeft jouw voorkeur als sponsor in 2016?


  • Totaal stemmers
    114
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Tja, 100kg in een roestige gym is evenzwaar als 100kg in een gym waar een huisvrouwen tint om heen hangt.

De lokale Basic Fit hier heeft nog geen losse benchpress. Halters gaan ook niet boven de 30kg. Dus voor een heel deel BB's zal er in de Basic Fit niet veel te beleven zijn.
 
De lokale Basic Fit hier heeft nog geen losse benchpress. Halters gaan ook niet boven de 30kg. Dus voor een heel deel BB's zal er in de Basic Fit niet veel te beleven zijn.
Niet elke basic fit is hetzelfde. Basic fit hiero lopen gasten rond die toch groot zijn.
Db tot 40kg is voor de meeste genoeg, benchpress kan je zo zwaar doen als je kan. Hier 3 bench banken, 3 plekken om te squatten. En een Smith(handoekenrek) voor de pussysquats
 
BasicFit is voor de meesten hier op dbb prima. Ik heb een keer proeftraining gedaan en moet zeggen dat qua halters etc. het me erg meeviel. Het is erg druk dat vind ik zelf nooit fijn (wachten op bankjes etc.) dus daarom train ik er niet maar puur voor de gainzz is er niks mis mee imo. Enige wat je wil is dumblls die tot zwaar gaan, een squatrek, halters met genoeg schijven en dan heb je genoeg.
 
Back
Naar boven