AndroidHealthClinic

keuze uit 2 kleuren hyundai Veloster (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Witte doen met zwarte velgen met polished lip, is bij elke auto mooi, classy maar toch stoer

car3-58.jpg


---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 01:19 ----------

BentleyRims2.jpg

Bentley velgen onder een Audi, pijnlijk...
 
Sowieso de witte variant, veel zakelijkere uitstraling en waarschijnlijk ook waardevaster i.v.m. oranje mocht het misschien een toekomstige petjeswagen worden. Leuke bak verder, op autoweek staat trouwens een filmpje dat ze ermee over een drempel springen xD
 
Waarom geen zwarte?
 
Neem een andere kleur.
 
In de autobranche is een bekent gezegde...met een witte blijf je zitte. Maar ik zelf vind een witte auto wel mooi. Mits schoon, dus dat betekend goed bijhouden.
 
Sowieso de witte variant, veel zakelijkere uitstraling en waarschijnlijk ook waardevaster i.v.m. oranje mocht het misschien een toekomstige petjeswagen worden. Leuke bak verder, op autoweek staat trouwens een filmpje dat ze ermee over een drempel springen xD

ja ding kwam met de hele achteras los :eek:
 
Zakelijk gezien de witte.
 
kan allebei maar wit of zwart is natuurlijk altijd safe
 
Wit met geblindeerde ramen en zwarte velgen. :thumbup:
 
Mensen zullen grapjes maken als je met een gele auto aan komt kakken. Dus neem een witte. Dan zit je zakelijk altijd goed.
 
Als je dan een auto neemt, neem dan geen hyundai, ok sommige Japanse merken zijn wel goed, mar echt niet allemaal hoor, en hyuandai is er geen een die nou beter is als een Opel bijv.
 
Ik zou ook voor de witte gaan. Met die gele kom je niet echt goed over voor je werk :P
 
Ik vind wit altijd vrij goedkoop staan, vooral bij Jappen. Oranje maakt het weer een fast and furious geval en geel gaat echt vervelen na een tijdje. Zwart of een andere auto zoals een Scirocco ofzo als je toch in die prijsklasse wilt gaan zitten :)
 
Een witte auto met zwarte velgen vindt ik persoonlijk een beetje overkill.
 
Een witte auto met zwarte velgen vindt ik persoonlijk een beetje overkill.
Zwart of wit wil je zakelijk een beetje normaal overkomen zoals eerder al is gezegd. Mijn voorkeur gaat uit naar zwart maar wit heeft ook wel iets.
 
die witte met de velgen van die oranje
 
Rood en geel zijn de slechts verkopende kleuren voor occasions :fuu:
 
Rekening houdend met je werk zou ik voor die witte gaan. Die oranje met zwart is leuk, maar denk dat het niet echt past bij meetings voor je werk!
 
Zwart/antraciet/donkerblauw.
 
Back
Naar boven