Fitness Seller

Keuzes maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Niet altijd gemakkelijk. Nu met het eten en trainen heb ik soms het gevoel dat ik mijn jong leven zinloos op een saaie manier aan het laten voorbijgaan ben. Aan de andere kant voel ik me veel gezonder dan vroeger.
Soms heb ik echter zin om enkele weken niks te doen, te vertrekken en de beest te gaan uithalen tot de bankrekening weer leeg is..., maar doe het dan toch maar niet meer!

Kennen jullie dat gevoel?
 
Tuurlijk kennen we dat gevoel.

Ik probeer een beetje de gulden middenweg te nemen.
Nu tijdens de kerst en nieuwjaar heb ik gewoon geêten en gedronken wat ik wou, naar niks gekeken.
Natuurlijk verlies je tijdens die 2 weken wat massa en kracht maar die heb je er zo weer bij.

Anderen denken er waarschijnlijk anders over, zo een dingen moet je voor je eigen uitmaken.

Maar kan je maar 1 raad geven, als je een voll. jaar zonder compromis traint en nooit eens je laten gaan ... veel kans dat de motivatie dan echt wel diep zakt.

Af en toe moet je er eens uit, en dan kom je met een motivatie sterker dan tevoren terug.

Maar je moet nu wel niet beginnen overdrijven hé :D

Greetz s.
 
Gelukkig nog geen last van, eerder wanneer dat ik een training oversla dat ik me klote voel. Maar ik zie het ook voor een gedeelte als een uitdaging en hobby.
 
Heb ik ook geen last van. Misschien omdat ik al oud, saai en gezapig ben (26 jaar). Nou ja, in mijn 'puberteit' deed ik al helemaal niets, dus wat dat betreft heb ik nu alsnog mijn 2e jeugd ;)
 
Ik ben 20, ben gestopt met stappen toen ik met mijn huidige vriendin kreeg. 2 en een half jaar geleden.
Het was een grote vooruitgang voor mijn sport. Sindsdien ben ik me er meer in gaan verdiepen en heb ik iedere vorm van alcohol etc opgegeven.

Ik denk dat de kwestie hem zit in je levensstijl.
DIT IS nu je levensstijl, maar weinig mensen zullen zich hier in kunnen vinden.

Meeste mensen gaan in het weekend flink zuipen en doordeweeks meermalen frituren etc.
Tja maar dat iedereen dat doet, wil nog niet zeggen dat wij dat ook moeten doen.

Ik heb geen alcohol meer nodig om me te vermaken.
Je kunt echt wel zo af en toe naar een housparty. Maar als ik zoiets doe dan denk ik wel ondertussen aan mijn voeding. Op weg naar zo'n party, vreet ik mezelf helemaal rond en meestal hang ik ook meerdere keren op de avond bij de vreettent ipv bier te halen.

Tja, wat heeft de grootste prioriteit ?
 
Kben pas serieus gaan sporten toen ik 27 was, en was het wilde er wel af. Denk dus niet dat ik iets gemist heb. Mijn raad: doe waar je je goed bij voelt. Is dat BB--> :thumb: Wil je een poosje feesten/beesten: doe dat dan. Als je tegen je zin de sportschool in gaat, is het resultaat ook niet optimaal.
 
ikzelf mis t niet.. ik ben nu echt blij hoe ik leef. gewoon toch goed eten en hard trainen. maar toch nog naar mijn zin voldoende tijd voor andere dingen. ik heb eccht niet de nijging om gewoon weken niet te sporten en alleen maar te zuipen/feesten eten enz. das gewoon k*t.

kep nu bijna 5 dagen niet kunnen trainen omdat ik ziek ben.. en DAT vind ik wel k*t
 
Ik ga nog wel uit en ik drink ook en ik eet ook junk food. (allen met mate dat wel)

Zijn me gains optimaal.....nee, maar ik heb het wel reuze naar me zin :D

Ik zou gewoon lekker een beetje teugels laten vieren....anders gaat de 'gezonde' levensT je misschien tegenstaan en dat zou zonde zijn. Gewoon af en toe lekker feesten om er daarna weer keihard tegen aan te gaan.
 
Originally posted by wateengedoe2
Heb ik ook geen last van. Misschien omdat ik al oud, saai en gezapig ben (26 jaar). Nou ja, in mijn 'puberteit' deed ik al helemaal niets, dus wat dat betreft heb ik nu alsnog mijn 2e jeugd ;)


Ik ben 30 :D
 
Als je gewoon 1 of 2 junkdagen per week hebt, kun je nog wel redelijk groeien. Je hoeft toch ook niet het maximale eruit te halen. En je kan echt wel een groot lichaam krijgen als je 1 a 2x per week een junkdag hebt (en dus biertjes drinkt)
 
nou ik moet zeggen dat ik ook lekker ga stappen in het weekend. Door deweeks ben ik erg gediciplineerd. ik groei nog steeds lekker en ik heb lol, dus wat wil ik nog meer! dan gaat het groeien mischien iets trager, so what! Ik heb nog een heel leven voor me.
 
Mooi gesproken kale.....

Das ook mijn manier. van zondag tot vrijdag drink ik nauwelijks, rook bijna niet meer, en maak het 's avonds niet te laat. Maar als ik op vrijdagavond met een paar maatjes van me, de (hell)week doorneem wordt er meestal wel een bierie gedronken, en bij het stappen zaterdags ook. Wat dat betreft zondig ik behoorlijk.

Laatste jaar ga ik wel veel minder na houseparty's, mede vanwege het trainen. Xtc en BB gaan niet bepaald samen. Heb wel respect voor de mensen die zich voor de volle 100% geven voor hun passie (BB). Voor mezelf zou ik dit echter nooit willen.
 
haha roken en drinken doe ik niet, deed ik al niet. Meeroken wil ik niet. Maar als er een rookvrij feest is, dan vind ik dat wel supergaaf.
Ik ben nu mijn gemiste puberteit aan het inhalen.. beetje laat misschien en laat me wel eens vaker van mijn wilde kant zien dan toen ik een stil, grijs, saai en hyperverlegen muisje was in mijn tiener- en twentijd.
Dat is nu wel over ;). Ik vind het leuk om over mijn prestaties op te 'scheppen' en hoop eind augustus eindelijk dat PBP 'kruisje' te halen.. en daar moet veel, zo niet alles voor wijken.. vandaar dat ik al 3 maanden aan het lijnen ben, met bedroevend resultaat overigens sinds eind november.
Het junkvrij eten valt trouwens enorm mee, tenminste met dit ketodieet.. kwark met slagroom, shoarma met sla.. jummie. Alleen 1x per 2 weken mag ik dus Chinees eten met nasi (kan beter 3/4 invriezen voortaan!). Of een patatje speciaal of een bak rijstepudding.. ben ik ook gek op! En die franse flantaartjes.. of de Limburgse rijstevlaaitjes. Mag ik ook weer eten zodra ik weer 150 km of meer in het weekend ga rijden.. ha lekker!
 
ik ben zelf ook jong

train laatste tijd steeds serieuzer eten wordt beter en ja de rust ook..

ben al hele tijd niet meer uitgeweest ( ook daar andere omstandigheden)

en tsja mis het niet erg...

is mij soms ook veel te druk
 
Ik had hetzelfde gevoel. Wou alles perfect doen en vooral mijn dieet. Nu laat ik me veel vaker eens gaan in de weekenden qua alcohol e.d. Ik kies nu voor de middenweg, ik wil zeker ook genieten, een leuk sociaal leven hebben en niet alleen bezig zijn met trainen en eten.
 
ik ga vrijwel elk weekend uit... soms 2x. maar meestal drink ik op vrijdag 1 of geen biertjes. op zaterdag meestal 3 -4 glazen bier of als ik op zaterdag niet uit ga, drink ik nix. maar meestal drink ik een liter bier per week. das al heel wat minder dan vroeger toen ik nog niet zo serieus bb-ed.

ik drink veel minder maar voel me zeker zo goed als ik op stap ben.. of beter. ben smorgens nooit meer gaar :)
 
Tuurlijk iedereen heeft wel eens twijfels. Ik vraag me ook wel eens af waarom ik de hele dag bezig ben met mijn voeding en training, maar dat is altijd maar tijdelijk.

Ik vind het heerlijk om te trainen. Staat ook op de eerste plaats in mijn leven. Maar ik weet het wel te combineren. Ik heb een vriendin en die staat gelukkig achter me en vraagt me nooit een training voor haar op te geven.

Uitgaan doe ik wel gewoon, maar ik drink geen alcohol meer. uitzonderingen nagelaten zoals oud en nieuw.

Ik vind het wel jammer dat ik zo druk ben, ik wou dat ik iets meer tijd had om te rusten. Ik ga dagelijks naar school en werk, snel naar huis eten, ff op het forum rondbladeren en het eten laten zakken. Naar de sportschool, trainen, thuis weer eten. Dan is het al snel 8-9 uur en heb ik nog geen minuut voor mezelf gehad.

Ik geef er dus veel dingen voor op maar krijg er voor mijn gevoel nog meer voor terug. Mijn advies: doe niets tegen je zin, als het je vaak teveel wordt laat dan idd de teugels iets vieren. Is het een hobby voor je of een way of life..?
 
Originally posted by Dom!nator
Tuurlijk iedereen heeft wel eens twijfels. Ik vraag me ook wel eens af waarom ik de hele dag bezig ben met mijn voeding en training, maar dat is altijd maar tijdelijk.

Ik vind het heerlijk om te trainen. Staat ook op de eerste plaats in mijn leven. Maar ik weet het wel te combineren. Ik heb een vriendin en die staat gelukkig achter me en vraagt me nooit een training voor haar op te geven.

Uitgaan doe ik wel gewoon, maar ik drink geen alcohol meer. uitzonderingen nagelaten zoals oud en nieuw.

Ik vind het wel jammer dat ik zo druk ben, ik wou dat ik iets meer tijd had om te rusten. Ik ga dagelijks naar school en werk, snel naar huis eten, ff op het forum rondbladeren en het eten laten zakken. Naar de sportschool, trainen, thuis weer eten. Dan is het al snel 8-9 uur en heb ik nog geen minuut voor mezelf gehad.

Ik geef er dus veel dingen voor op maar krijg er voor mijn gevoel nog meer voor terug. Mijn advies: doe niets tegen je zin, als het je vaak teveel wordt laat dan idd de teugels iets vieren. Is het een hobby voor je of een way of life..?

:thumb: Sluit ik mij volledig nij aan.
 
Originally posted by Dom!nator
Naar de sportschool, trainen, thuis weer eten. Dan is het al snel 8-9 uur en heb ik nog geen minuut voor mezelf gehad.

ik heb et nog erger: 's ochtends om half 7 opstaan om naar school te gaan (moet van haarlem naar den haag) kom ik om 17.30 thuis, dan om 18:00 werken tot 20.30 dan om 21.30 weer met ijzers aan et smijten. en om elf uur ongeveer thuis. dan pitten.
 
En wat vinden de nieuwere bodybuilders op dit board hier nou van? Ikzelf ben nog steeds aan het trainen!!
 
Back
Naar boven