XXL Nutrition

Keuzestress lifting belt

Bezoekers in dit topic

JHoekman

Novice
Lid geworden
16 okt 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Ik ben nu twee jaar bezig met powerbuilden en wil graag een serieuze lifting belt kopen, ik vind een SBD belt te duur en een Inzer forever lever zijn schaars. Wat voor riem kan ik het best halen en zijn er budget aanraders die van dezelfde kwaliteit zijn? Ik wil graag een riem waar je een flinke tijd mee kan. Ik zie op bol.com ook een reeva lifting belt van 10 bij 10 die er ook wel degelijk uitziet. Verder al flink wat research op youtube gedaan maar dat is vaak zo commercieel als maar kan. ik hoop dat iemand uit ervaring een goede belt kan aanraden
 
Laatst bewerkt:
Mooie budget riem zie ik, bedankt! Denk je dat dit prima is op lange termijn of is het beter om wat extra door te sparen voor een A-merk?
 
Atx, gebruik hem al jaren. Op begin wat stug door het leer, maar dat trekt bij.
Niet te gierig op je riem zijn doo er een van ali express bestellen, ding kan een hoop blessures voorkomen in de toekomst!
 
Mooie budget riem zie ik, bedankt! Denk je dat dit prima is op lange termijn of is het beter om wat extra door te sparen voor een A-merk?

Gebruik hem nu zo'n 2 jaar en is nog 100% goed.
 
Atx, gebruik hem al jaren. Op begin wat stug door het leer, maar dat trekt bij.
Niet te gierig op je riem zijn doo er een van ali express bestellen, ding kan een hoop blessures voorkomen in de toekomst!
Ik kreeg juist een blessure van die atx belt :')

Nu is die wel perfect sinds die niet meer zo stug is maar toen ik hem net had bezorgde die me een gekneusde rib :')
 
Ik heb een goedkope Iron Force die ik best goed vind.
 
Back
Naar boven