Fitness Seller

Kevin Levrone 1997 Hungary Grand Prix pics . (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2011
Berichten
2.345
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Werden net op ze facebook gezet, ik heb ze nog nooit gezien.
 
Bizar dat dat de zelfde persoon is anno 2011 :eek:
 
echt een top fysiek

imo 1 van de beste ook al heeft hij ( volgens mij) nog nooit MR oly gewonnen
 
zeker een van de mooiste fysieken in bb geschiedenis. En hij heeft idd nog nooit een mr O gewonnen
 
Zotte traps, damn wat een staalkabels in zijn nek op de BDB!
 
Numero Uno
 
1e en 6e foto vind ik gruwelijk.
Jammer dat je zijn pose nooit meer ziet op het podium. Zou gewoon verplichte pose moeten worden:D
 
1e en 6e foto vind ik gruwelijk.
Jammer dat je zijn pose nooit meer ziet op het podium. Zou gewoon verplichte pose moeten worden:D

Ja zeker typische levrone poses, echt mooi
 
alleen jammer dat de belichting slecht is.
 
eerste pic = godlike
 
Een atleet die werkelijk alles had, zijn presentatie, posing, massa, symmetrie, conditionering, en had ook een WOW-factor.
Al was ik echt een Yates fan, maar Levrone had er perfect tussen gestaan in het rijtje van Olympia winnaars, die most muscular blijft mooi om te zien.
 
whahahaha mahahtma is terug wow

mahatma-gandhi-jayanthi+(4).jpg
 
Bruut fysiek, ongelovelijk slecht belichting op die show. In ieder geval aan de hand van de geplaatste pics.
 
Wat een vreselijk kleurenschema is er over die foto's heen geshopped zeg. Dat komt zijn bizar mooie fysiek niet ten goede.. :(
 
Een atleet die werkelijk alles had, zijn presentatie, posing, massa, symmetrie, conditionering, en had ook een WOW-factor.
Al was ik echt een Yates fan, maar Levrone had er perfect tussen gestaan in het rijtje van Olympia winnaars, die most muscular blijft mooi om te zien.

Ik eigenlijk ook ma toch vond ik soms levrone er een tikkeltje beter uitzien dan yates

Maar levrone zonder twijfel een van de topfysieke aller tijde
 
jezus wat schoot die veel tekort op zijn rug.
 
Wat een vreselijk kleurenschema is er over die foto's heen geshopped zeg. Dat komt zijn bizar mooie fysiek niet ten goede.. :(

Denk dat het eerder te maken had met de kwaliteit van een fotocamera die in 1997 nog hier en daar wat tekort schoot ;)



Levrone: boom baby!!!!

Hoewel, die kale kop staat hem niet echt :D
 
Back
Naar boven