MuscleMeat

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

Goed bezig die Levrone, ben benieuwd of hij zn lowerback workout een keer zal posten.
 
Einde week 1.
0211.jpg


Einde week 2.
033_33.jpg


Einde week 3.
0594.jpg


Einde week 4.
week4.jpg


GEEF MIJ OOK SECRET INGREDIENT!! :eek::eek:

Wat een progressie! :D
 
hahaha smal gezicht in week 1 en plofkop in week 4

wat zou dat geheime ingredient nou zijn :P

maar goed niet zeiken hoor dikke vette progressie zoals niemand hier ooit zal maken!
 
Vind zijn gezicht haast niet veranderen. In week 3 lijkt het ook smaller dan in week 2, is puur de foto zelf volgens mij. Neemt niet weg dat ik de kans dat hij AAS neemt ook hoger inschat dan de kans dat hij het niet neemt.
 
In week 1 heeft hij ook al enige tijd getraint, zal is kijken of ik een filmpie van hem kan vinden waarin hij staat te grappen over zichzelf zonder shirt aan. Daar is ie nog een pak kleiner en minder gevormd.
 
hahaha smal gezicht in week 1 en plofkop in week 4

ik vind dat z'n gezicht helemaal niet veranderd.

ziet er naar uit dat levrone het waar gaat maken.. again..

In week 1 heeft hij ook al enige tijd getraint, zal is kijken of ik een filmpie van hem kan vinden waarin hij staat te grappen over zichzelf zonder shirt aan. Daar is ie nog een pak kleiner en minder gevormd.

hebben we al ettelijke keren gezien :)
 
hahaha smal gezicht in week 1 en plofkop in week 4

wat zou dat geheime ingredient nou zijn :P

maar goed niet zeiken hoor dikke vette progressie zoals niemand hier ooit zal maken!

Zelfs met AAS is dit een zeer ernstig goede progressie. Dit toont echt aan dat Muscle Memory geen verzonnen grap is. Tevens bezit deze kerel wonderbaarlijke genen. En natuurlijk al zijn ervaring met voeding en training speelt ook een groot deel mee.

Pff, eigenlijk haat ik hem hè. :p
 

Vanaf 0:48 -> "no matter what you're doin', there's always somebody out there baby. Tryin' to do more than you. Tryin' to train harder than you. You have to outtrain them. All mental baby......"

Een beetje paranoia van de roids Kevin? haha
Prachtig hoe hij zich motiveert om sterker te zijn als de rest.
Dat geheime ingrediënt mag hij nu stilaan wel in de groep gaan gooien. Dan haal ik me er 2 emmers van :cool:
 
lekker dan met die dumbbells. hij viel bijna rechtsom. had beter twee spotters kunnen nemen die ze aangaven:D maar hij maakt een zieke progressie, echt leuk om te volgen.
 
Voor zover ik weet behoort má huáng niet tot het dagelijkse voedingspatroon van de doorsnee mens. Neen, exotische plantextracten die niet tot de reguliere voedingsstoffen behoren vallen wat mij betreft evenzeer onder doping als ze met het oog op sportprestatiebevordering genomen worden.

Als je je verhoogde sportprestaties toewijst aan de inname van een 'geheim ingredient' dan ga je gewoonweg in tegen de principes van het echte naturel sporten. Naturel sporten gaat over doeltreffende training en gezonde voeding/levensstijl, niet over geheime prestatiebevorderende ingrediënten.

"secret ingredient = doping" voor mij.

Genoeg off-topic.
Het blijft leuk om Kevin te volgen in zijn comeback.
Hopelijk maakt hij het niet te belachelijk comercieel.

Creatine is ook een prestatiebevorderd middel, het verhoogd je ATP levels waardoor je sneller hersteld na een set en net een paar reps extra kan maken. Dus is het in zekere zin ook een soort doping want je krijgt via vlees nooit het creatine gehalte binnen dan wanneer je het supplementeerd. Of je moet 15 kilo vlees eten per dag.


Ontopic

Kijk die dude gaan holy ****. Zowel kwa gains als kwa kracht. Zijn mentaliteit is echt insane. Hij is ook niet zomaar ff wat aan het trainen. Hele week. Soms 2 keer per dag zoals hij uitlegt in het laatste filmpje met de skull crushers. Hioj had daar benen in de ochtend gepakt en 's avonds dus weer borst schouders en tricep.

Enige wat ik niet goed gebrijp is dat hij de dag ervoor de Row oefeningen voor de rug gedaan heeft. Hierbij wordt de achterste schouderkop ook al behoorlijk belast. Ik zou dan eerder voor een front press gaan in de smith dan een behind de neck omdat de achterste kop dan nog een keer gepakt wordt.
 
Laatst bewerkt:
De spotter had hem wat beter moeten helpen met de dumbbells op zn plaats te krijgen ipv te zeggen "pick it up, pick it up".
Ondertussen verliest Kevin enorm veel kracht die nodig is om ze daarna nog omhoog te duwen. Toch 6 x 54kg

NETJES!
 
Enige wat ik niet goed gebrijp is dat hij de dag ervoor de Row oefeningen voor de rug gedaan heeft. Hierbij wordt de achterste schouderkop ook al behoorlijk belast. Ik zou dan eerder voor een front press gaan in de smith dan een behind de neck omdat de achterste kop dan nog een keer gepakt wordt.

Lol, bij behind the neck press belast je echt niet meer de achterste kop dan bij een frontpress! Met achterste kop press je echt niets
 
kracht gaat zienderogen vooruit , very nice !

Originally Posted by Kevin Levrone
FULL DAY’S WORKOUT
BARBELL SQUATS

4 sets: 135 lbs x 20

LEG EXTENSIONS

6 sets: 140 lbs x 12

LYING LEG CURLS

6 sets: 140 lbs x 12

INCLINE DUMBELL PRESS

40 lbs x 12

40 lbs x 12

50 lbs x 12

50 lbs x 12

FLAT BENCH PRESS

4 sets: 225 lbs x 6

INCLINE DUMBELL FLIES

40 lbs x 12

40 lbs x 12

50 lbs x 12

50 lbs x 12

SMITH MACHINE BEHIND THE NECK PRESS

135 lbs x 6

185 lbs x 6

185 lbs x 6

185 lbs x 6

FRONT DUMBELL RAISES

40 lbs x 6

50 lbs x 6

40 lbs x 6

50 lbs x 6

(I went back down to 40 lbs on the third set because I was starting
to lose form a little. Sometimes it can maximize your set to regroup
with a lower weight and then finish strong.)

And it goes on…

SIDE DUMBELL RAISES

40 lbs x 6

40 lbs x 6

30 lbs x 6 (lower to regroup)

40 lbs x 6

EZ CURL BAR PUSHDOWNS

150 lbs x 20

150 lbs x 20

120 lbs x 20

120 lbs x 20

EZ CURL SKULL CRUSHERS

75 lbs x 6

95 lbs x 6

95 lbs x 8

75 lbs x 8

I think that’s enough for today. I mentioned yesterday I wanted
to include biceps today to shock the muscle after doing back
yesterday. After all this, there was no way, man.

Thanks again for your support. Your involvement on this blog
inspires me to push myself harder and harder. Goodnight.
 
hij gaat als een beest.

het ingredient is een NO product zegt hij
 

De meeste NO producten bevatten Arginine Alpha Ketoglutarate (AAKG), een stof die, voor zover ik weet, niet in de natuur voorkomt, doch door chemici gecreeerd is.
Deze NO producten hebben bijgevolg ook niets bij natural bodybuilding te zoeken.

Creatine is ook een prestatiebevorderd middel, het verhoogd je ATP levels waardoor je sneller hersteld na een set en net een paar reps extra kan maken. Dus is het in zekere zin ook een soort doping want je krijgt via vlees nooit het creatine gehalte binnen dan wanneer je het supplementeerd. Of je moet 15 kilo vlees eten per dag.

1 kg vis of vlees bevat 5 tot 6 gram creatine. Meer heb je niet nodig per dag.
 
Laatst bewerkt:
er zijn dagen bij dat ik die kilo toch echt niet haal:D
 
Back
Naar boven