MuscleMeat

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

voor de gene die t niet weten..

kevin liet zich bijna elk jaar terugvallen om aan muziek te werk en zijn hobby's totdat hij 4 maanden voor de show begon met voorbereiden.

na die 4 maanden had ie dan net zoveel mass gegained als een andere bodybuilder in 8 maanden behaald. hij gainde vaak nog terwijl die ripped was een paar weken vor de show ;) :D


bullshit, dat verhaal komt van een keer dat hij een blessure had voor de olympia maar van zijn sponsor wel mee moest doen dus hij in enkele maanden tijd weer stage ready was. heus niet elke keer in 4 maandjes even klaarstomen voor de grootste BB wedstrijd van het jaar
 
vind dat hij altijd beetje zielig uit ze oogjes kijkt. Hij zal zich vast klote voelen dat die het zo ver heb kunne late komen van zo een prof. bb zo ver terug gezakt te zijn. Vind trouwens wat die nu heeft mooier dan dat opgeblaze gedoe, maarja mijn mening:)

Kevin heeft zelf gezegd er nooit problemen mee te hebben om kleiner te zijn. Denk dat hij het anders ook niet zo lang vol zou hebben gehouden. Gasten die er moeite mee hebben om kleiner/off te zijn, zijn ook vaak de jongens die maar eindeloos door kuren en andere rare dingen gaan doen omdat ze het psychisch niet aan kunnen.
 
bullshit, dat verhaal komt van een keer dat hij een blessure had voor de olympia maar van zijn sponsor wel mee moest doen dus hij in enkele maanden tijd weer stage ready was. heus niet elke keer in 4 maandjes even klaarstomen voor de grootste BB wedstrijd van het jaar

dat truukje heeft hij wel vaker geflikt, niet alleen na zijn blessure hoor;)

natuurlijk heeft hij ook weleens een prep van 8 maanden gehad maar dat was alleen voor een paar bepaalde shows waar hij extra goed bij wou staan.

en als hij het zelfs na een blessure kan, waarom neit als hij iets minder buff erbij staat? dat lijkt me veel minder werk toch ???

ik zeg niet dat hij het bij elke wedstrijd doet he ;)
 
en dit geloof jij?? :D

En waarom moet hij persee iets gebruiken dan? En waarom myostatin blokkers. Dit zal nog wel een stukje duurder zijn als groeihormoon en een beetje onbetaalbaar zonder sponsorcontract he. Waarom zo moeilijk doen en
niet gewoon dan een beetje AS in je lijf zetten. Waarom gelijk met zo'n loze bewering komen. Of is myostatin in jouw ogen het wondermiddel.

Toen kevin prof was, was dat spul nog niet eens op de markt. Dus voorheen is hij ook gewoon groot geworden met andere spullen.


@ andere comment
Hij zegt trouwens ook in het filmpje dat hij niet zeker weet of het 3000 kcal zijn. Het kan ook 3500 kcal zijn. Vermoed dat hij voornamelijk op gevoel eet van wat hij nodig heeft en niet zozeer een vast schema hanteerd. Ik weet ook niet verder wat zijn normale dagvulling is he. Als jij buiten het trainen niet zoveel doet dan is 3500 kcal best veel hoor.
Iemand die in de bouw werkt heeft veel meer kcal nodig om te gainen dan iemand die lekker achter zijn bureau zit en de hele dag stil zit.
 
En waarom moet hij persee iets gebruiken dan? En waarom myostatin blokkers. Dit zal nog wel een stukje duurder zijn als groeihormoon en een beetje onbetaalbaar zonder sponsorcontract he. Waarom zo moeilijk doen en
niet gewoon dan een beetje AS in je lijf zetten. Waarom gelijk met zo'n loze bewering komen. Of is myostatin in jouw ogen het wondermiddel.

Toen kevin prof was, was dat spul nog niet eens op de markt. Dus voorheen is hij ook gewoon groot geworden met andere spullen.


@ andere comment
Hij zegt trouwens ook in het filmpje dat hij niet zeker weet of het 3000 kcal zijn. Het kan ook 3500 kcal zijn. Vermoed dat hij voornamelijk op gevoel eet van wat hij nodig heeft en niet zozeer een vast schema hanteerd. Ik weet ook niet verder wat zijn normale dagvulling is he. Als jij buiten het trainen niet zoveel doet dan is 3500 kcal best veel hoor.
Iemand die in de bouw werkt heeft veel meer kcal nodig om te gainen dan iemand die lekker achter zijn bureau zit en de hele dag stil zit.

daarbij slaapt hij ook nog 10 uur per dag ^^

die gozer is gwoon een genetic freak, klaar :)
 
k volg die gozer op zijn voet man :D
 
Wtf hij gained op 3000kcal. In m'n cut zit ik nog hoger :roflol:
Freak

Met 300 gram proteine, 400 gram koolhydraten en een klein beetje vet kun je best gainen. Hij eet schoon zegtie, dus dan zal dat wel ongeveer de verhouding zijn. En bij 3500 kcal kan daar nog eens 100 gram proteine bij. Wie groeit daar niet op?
 
Met 300 gram proteine, 400 gram koolhydraten en een klein beetje vet kun je best gainen. Hij eet schoon zegtie.

Ik eet ook 100% schoon....... Met 3000-3500kcal ga ik echt niet gainen hoor.
 
Dit zal wel met de feit te maken hebben dat ie 5 weken geleden nog op 1500 kcal zat, en toen opeens naar 3000. Schrikt je lichaam iig wel van, wellicht daardoor..
 
wellicht kan je weglaten.

Deze gast heeft op zijn topdagen toch ook niet 3500 gegeten.. vergeet niet dat hij nog maar 4 weken bezig is nu en een sprong van 2000kcal is sick. Hij zal langzaam aan wel steeds hoger gaan met zijn inname, sterker nog dit moet zo zijn.

btw, beste log ever
 
Ik eet ook 100% schoon....... Met 3000-3500kcal ga ik echt niet gainen hoor.

Dat verschilt per persoon hè.. met 3000-3500 kcal klap ik de kilo's er zelf aardig op.
 
update

Levrone Transformation, Week 6-Legs - LevroneReport.com
June 30, 2009

Here are the leg photos from Sunday. Check out three clips
below from today’s leg workout.

The leg strength is starting to happen. Ended my squat workout
with three sets of 275 lbs and hit 405 lbs x 6 on my last set of
hack squats. These numbers are way up from last time. Trained
a little lighter than before on leg extensions and lying down curls.
Shows I spent more energy on mass building squats and didn’t
have as much left for the machines. Fine by me.

RX Muscle challenged me to take a steroid test yesterday
in a radio interview with Dave Palumbo and John Romano.
I agreed to take any test, as long as it was credible, both
now and at the end of the eight weeks. Sooner the better.
They’ll be putting something together hopefully in the next
week. Whatever goes down, you guys will be first to know –
I’ll be posting details of the whole experience, right here.

After you check out the leg clips and full program from today,
listen to the interview and check out the Levrone Agrees To
Steroid Test! announcement on rxmuscle.com. They’re skeptical,
but both Dave and John said if I test clean it will be good
for the sport of bodybuilding. I guess that’s good news for
bodybuilding, because I’m definitely clean.

– Kevin

11uzwjs.png


23m3ihy.png



http://www.youtube.com/watch?v=afkaBL4uJro&eurl=

http://www.youtube.com/watch?v=7IPq3dcC_ks&eurl=

http://www.youtube.com/watch?v=6Dz8lWyde-0&eurl=

Squats
135 lbs x 6
185 lbs x 6
225 lbs x 6
275 lbs x 6
275 lbs x 6
275 lbs x 6

Hack Squats
225 lbs x 6
315 lbs x 6
315 lbs x 6
405 lbs x 6

Leg Extensions
80 lbs x 12
100 lbs x 12
100 lbs x 12
100 lbs x 15

Lying Leg Curls
80 lbs x 12
100 lbs x 12
100 lbs x 12
100 lbs x 15


:hedbang:
 
top man dat ie zich laat testen!

voor de gene die t niet weten..

kevin liet zich bijna elk jaar terugvallen om aan muziek te werk en zijn hobby's totdat hij 4 maanden voor de show begon met voorbereiden.

na die 4 maanden had ie dan net zoveel mass gegained als een andere bodybuilder in 8 maanden behaald. hij gainde vaak nog terwijl die ripped was een paar weken vor de show ;) :D

klopt ja Kevin laste altijd een lange periode in waarin hij nagenoeg niets aan bodybuilding deed.

Dat is wel anders dan Jay; die zat de dag na de mr.O al weer in the gym toen ie 2e werd.
 
top man dat ie zich laat testen!



klopt ja Kevin laste altijd een lange periode in waarin hij nagenoeg niets aan bodybuilding deed.

Dat is wel anders dan Jay; die zat de dag na de mr.O al weer in the gym toen ie 2e werd.

En daarom is Jay een Mr. Olympia geweest en Kevin niet :)
 
Back
Naar boven