AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

in 1 week is hij en groter en droger...

tuurlijk zal wel aan de havermout liggen daar...
 
Ik geloof best dat hij niets gebruikt,4 jaar niets gedaan (als dat 100% waar is)... Met de massa die hij gehad heeft kan hij op 2 maand een progressie laten zien waar je sT achterover van valt.

Wat me erg opvalt is dat hij echt bij elke oefening zegt dat het heel belangrijk is op je ademhaling te letten,dit heeft te maken met de bloeddruk die gevaarlijk hoog oploopt als je kracht zet en je adem inhoud,waarschijnlijk heeft hij in het verleden hier problemen mee gehad !?
 
Kevin stond bekend als supersterke bankdrukker.

Vergeleken met de best wel zware leg-press voor de eerste keer is het gewicht dat hij voor bankdrukken gebruikt juist relatief licht.

Inderdaad is spiergeheugen behoorlijk van belang.
Aan de andere kant kan iets als creatine over 2 weken ook al iets van gewichtstoename bewerkstelligen.

Vergeet niet dat hij dit jaar een supplementenlijn wil uitzetten.
Wat is dan betere reclame dan te zeggen dat zijn transformatie in grote mate te danklen is aan die producten.:D
 
Kevin gaat hard, ben benieuwd hoe hij er over een paar maanden bijstaat.

Ik vind dit het mooiste filmpje van hem ooit,
sterker nog eigenlijk het mooiste BB filmpje ooit:
http://www.youtube.com/watch?v=VhS0KiZOaOU

Deze poseerroutine vind ik ook één van de meest indrukwekkende ooit, van eender welke bodybuilder. Zijn nieuwe blog is interessant om te volgen maar hoop voor hem dat hij het inderdaad naturel doet. Anders zou ik het wel zonde vinden... Die kerel mag mij wel coachen :-)
 
Wel een BB die anderen veel motivatie kan geven: als je ziet dat hij van zichzelf zeker geen huge beer is maar met de nodige inspanning (en hulpmiddeltjes) toch enorm veel kan bereiken, dat geeft mensen toch wel het idee dat er heel veel mogelijk is. Ook al heeft niet iedereen de meso eigenschappen van L.
 
Die legpress is dat 45degrees? nee toch?
 
Dat hij niet zoveel op de bank hangt is waarschijnlijk omdat ie jaren trug zn linkerpec heet afgescheurd.
 
Die progressie op 1 week :o
Impossible!
 
Ik geloof er wel in dat hij naturel is. Vind dit zo gaaf he. Boeit me niet ook al zou hij gebruiken. dan nog. Is gewoon de vetste bb ever!

Maar als hij wat zou gebruiken zijn het in iedergeval geen hopen test. Dat had je wel aan zijn huid gezien en of hij bloated zou zijn ja of nee.

We zullen wel zien. Met spiergeheugen kun je ver komen. Hij zal straks wel een plateau krijgen waar hij niet voorbij komt en dan is de keuze aan hem. Of gebruiken of naturel blijven en op gelijke hoogte blijven.
 
Ik geloof er wel in dat hij naturel is. Vind dit zo gaaf he. Boeit me niet ook al zou hij gebruiken. dan nog. Is gewoon de vetste bb ever!

Maar als hij wat zou gebruiken zijn het in iedergeval geen hopen test. Dat had je wel aan zijn huid gezien en of hij bloated zou zijn ja of nee.

We zullen wel zien. Met spiergeheugen kun je ver komen. Hij zal straks wel een plateau krijgen waar hij niet voorbij komt en dan is de keuze aan hem. Of gebruiken of naturel blijven en op gelijke hoogte blijven.

Naturel my ass...

als je gelooft dat dit naturel haalbaar is heb je echt een vertekend beeld van bb.
Hetgeen max haalbaar is in mijn ogen is ongeveer wat onze g-men bereikt heeft op dit forum.
 
Hij heeft toch al veel meer massa gehad kerel. Kijk dat hij niet enorm veel buffer en ripped kan worden weet ik ook wel. Maar vergeet niet dat de genen van levrone nog wel ff een stukje beter zijn en hij ook buffer is geweest.

Alleen zijn wedstrijdvorm zal hij nooit zonder AS halen.
 
goed topic, ben benieuwd naar zen progresie
 
Wat zitten er hier toch een naïeve mensen zeg...
 
hmm.. en filmpje om te kijken hoe iemand eet :x
educatief! :D
 
hmm.. en filmpje om te kijken hoe iemand eet :x
educatief! :D

Ik kijk graag naar hoe Ronnie z'n ontbijt eet, ziet er zo grappig uit. :D (het meest interessante is z'n manier van afwassen, voor het eten namelijk :D)
 
Als alle zeikerds nu gewoon die filmpjes bekijken,en verder de speculaties tegen hun kuffelbeertje doen ofzo..Damn.
Waarom interesseerd het juillie een vliegende neuk of die dude juiced!
Half DBB-ecto ville juiced ook en dat is toch ook geen probleem?
 
Als alle zeikerds nu gewoon die filmpjes bekijken,en verder de speculaties tegen hun kuffelbeertje doen ofzo..Damn.
Waarom interesseerd het juillie een vliegende neuk of die dude juiced!
Half DBB-ecto ville juiced ook en dat is toch ook geen probleem?

:D enige zinvolle post tot nu toe
 
Back
Naar boven