Fitness Seller

Kevin Levrone comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als kevin zijn best doet zal er nog prima een Mr. O in kunnen zitten, zal me niks verbazen in elk geval.
 
bij die cable rows heeft er precies al iemand wat te forsig tegen die spiegel
gemept met z'n elleboog!!
 
Kijk em eens voorruit gaan. Tering.

Het is dus wel zijn vrouw die hem filmt. Wel tof, gewoon soort van familieproject :)

Haha die Chris. Helemaal gelukkig dat ie levrone mag helpen
 
die kerel is een robot!
 
Daammn echt asociaal hoe die dude gained:eek:
Kevin zou maar je trainingspartner zijn, hoe vet is dat
 
LOL @ vetklep die op 5:10 achter Kevin doorloopt om even zijn buikspieren aan te pakken.
De triceps van Levrone zijn echt abnormaal. Ik hoop dat hij minstens zo monsterachtig als vroeger gaat worden (met of zonder juice) :-)
 
wat hadden jullie anders verwacht met zijn ervaring en de vvm die hij vroeger had. Als je een tijdje niet getrained hebt en ook niet op je voeding gelet hebt dan verlies je bijna 90% maar als je eenmaal weer begint dan gaat het ook enorm snel. Niets nieuws toch?

Ben benieuwd hoe zijn shape volgend maand zal zijn.
 
All time fav comming back in shape,.....
Zéér benieuwd naar volgende mnd idd !!
 
hij gaat echt goed man:O

hij gaind in 1 maand wat ik nog niet in een jaar gain haha
 
in twee weken tijd van ecto naar een shape waar menige podium builder een moord voor zou doen, respect voor Kevin

hij was nooit een ecto. zelfs een maand geleden was hij nog buffer dan 80% van de leden op dit forum

DIT is een ecto

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hij was nooit een ecto. zelfs een maand geleden was hij nog buffer dan 80% van de leden op dit forum

DIT is een ecto
Idd.. Ecto.. het meest misbruikte woord op DBB.
 
wat hadden jullie anders verwacht met zijn ervaring en de vvm die hij vroeger had. Als je een tijdje niet getrained hebt en ook niet op je voeding gelet hebt dan verlies je bijna 90% maar als je eenmaal weer begint dan gaat het ook enorm snel. Niets nieuws toch?

Ben benieuwd hoe zijn shape volgend maand zal zijn.

idd, hij zegt het zelf ook vooral muscle memory


wat zou hij nemen op de cable row als hij "echt" traint, nu nam hij 160lbs, dat is niks (zo'n 80kg)
 
Bah, hij is nu al buffer dan ik ooit ben geweest lol. Wat zijn ze stats nu eigenlijk? Ik zou ook keihard glimlachen als ik kevin mocht helpen. Mooi werk. :)
 
hij was nooit een ecto. zelfs een maand geleden was hij nog buffer dan 80% van de leden op dit forum

DIT is een ecto

Vind het meer een junkie :D

Het lijkt ook wel of die het weer steeds leuker begint te vinden (aan zijn flexe te zien).
Hoop in elk geval dat die weer beetje buffer wordt.
Hij is in elk geval mijn Nr.1 qua motivatie en symmetrie(bovenkant)
 
Back
Naar boven