AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

Ongeloofelijk. :eek:
 
Btw die foto's vallen ook wel mee hoor. Zoveel massa verschil zit er niet tussen. Het is vooral een verschil in belichting. Tussen foto 3 en 4 zit weinig verschil. Foto 4 is alleen dichterbij genomen.
 
ik zie niet veel verschil idd..
wat minder BF en betere tint/belichting..
 
vind hem er wel goed bijstaan, vooral als ik het afweeg tegen over de filmpjes/films die ik heb gezien.
 
geen verschil?? kijk dan nog maar s tegoei ! of hebben jullie poep in je ogen?
Ziet hoe die traps opnieuw beginnnen de lucht in te steigeren ,very nice ! :D
 
en dat in 4 weken he potverdikkie.
 
laat maar t is een hemd xD

hij heb t hier wel telkens over een "ingredient"
 
Ja geheim ingredient gebruiken ze ook bij koeien heb ik gehoord.
 
''i dont take junk coz i dont wanna take junk in my body''. ''Never did and never will''


de jaren waarbij hij zich vol stopte met medicijnen voor zwaar zieken is hij blijkbaar vergeten.
:roflol:
 
hij houdt het nog even spannend
 
Het filmpje doet vermoeden dat hij aan de steriods gaat maar dat is niet waar, check maar één van zijn posts onder het filmpje.

I’ve been thinking I’m going to need to get tested for steroids, so I’ll set that up and do it publicly, asap.

;)
 

wat een bullshit hij gaat zich echt belachelijk maken als hij deze tour gaat met z'n "secret ingrediënt".

Ik ga ook zeker een comment op z'n site plaatsen als hij op de marketing tour gaat, want dat haalt z'n hele log naar beneden.

Hij zit ons al voor de gek te houden met z'n insane gains (yeahh right :rolleyes:) maar om ook nog eens te zeggen dat dat ene ingrediënt hem super work outs geeft is gewoon beledigend voor ons, zeker omdat wij weten wat voor shitload aan hormonen hij in z'n lichaam heeft gehad.
 
Back
Naar boven