MuscleMeat

Kevin Levrone comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je bent me net voor , nice :hedbang:
 
Wat gaat ie hard he
 
ben benieuwd waar hij over een maand staat. dit is veel beter dan die trainvids van 2 uur. zouden meer pro's moeten doen:)
 
welk nummer is dat in de achtergrond bij seated calve raise? ;)???
 
Wat ik wel jammer vind is dat je eigenlijk maar een serie telkens zien...
verder laat die weinig zien...
 
Upperbody gaat (zichtbaar) harder dan lowerbody.
 
Hij laat zo weinig zien omdat hij dit nog een hele tijd wil volhouden, zo blijft het voor hem en ons telkens weer leuk om te zien. Zie het als 1 groot voorspel:D
 
begint al aardig te buffelen
 
Het is niet enkel leuk z'n progressie te volgen vanwege z'n achtergrond in de sport, maar ook vanwege z'n charisma! Mocht ie echt willen zou ie binnen ruim een jaar terug op een podium kunnen staan. (maar niet als winnaar en zeker geen olympia ofzo).
 
Hahahaha hij gaat echt rete hard!!! he he echt mooi om te zien!, die gozer gaat zo hard je ziet met de week groter worden ,wat een talent
 
:hedbang:

CHEST
FLAT BENCH

135 lbs x 10

225 lbs x 10

225 lbs x 10

225 lbs x 10

225 lbs x 10

315 lbs x 2




SMITH MACHINE INCLINE PRESS

4 sets: 225 lbs x 6

PECK DECK FLIES

100 lbs x 15

100 lbs x 15

100 lbs x 15

100 lbs x 15

I always do a high reps when I use machines. After two mass building chest exercises, this high rep set really burned out my pecks.

SHOULDERS & TRIS
SMITH MACHINE BEHIND THE NECK PRESS

135 lbs x 6

185 lbs x 6

185 lbs x 6

225 lbs x 6

I’ve always been naturally strong on this exercise. Two plates each side today was a good milestone.

REVERSE PECK DECK FOR REAR DELTS

4 sets: 120 lbs x 6

TRICEPS PUSHDOWNS, EZ CURL BAR

4 sets: 150 lbs x 20

That’s it. Great week. Remember to come back early tomorrowfor End Of Week 5 Photo.

– Kevin
 
haha dat tweede filmpje opt einde...

oh oh... ooh ooh... (pose) kabaam :D
 
hij heeft nu al een neckpress van 100 KG :D Wat een transformatie maakt die gast
 
Het is niet enkel leuk z'n progressie te volgen vanwege z'n achtergrond in de sport, maar ook vanwege z'n charisma! Mocht ie echt willen zou ie binnen ruim een jaar terug op een podium kunnen staan. (maar niet als winnaar en zeker geen olympia ofzo).

nou ik weet het niet, met de huidige middelen en kennis + zijn genen ... mr O oke dat niet, maar ik zie hem wel in staat een "betere" pro te worden mocht hij dat echt willen, en wie weet, zelfs de beste...zeg nooit nooit ;)
 
Back
Naar boven