XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

^^

vind ik echt een flauw argument, of je nu all vrije tijd in de wereld hebt of als je moet werken maakt niet veel verschil. Zolang je genoeg tijd hebt om te trainen en te eten en slapen maak je vorderingen. of hij nu van 9u tot 17u zou moeten werken en dan nog trainen zouden zijn gains denk ik even groot zijn.

bs
 
Mooie vooruitgang!
Maar je maakt me echt niet wijs dat iemand en ook Levrone in 8week zoveel massa kan pakken helemaal naturel.Verder desalniettemin knappe prestatie ..
 

Hang er een beetje vanaf wat voor een soort werk je doet natuurlijk en in hoeverre je thuissituatie het toelaat dat je veel met je sport bezig bent. Als je een kantoorbaantje hebt waarbij je tussen 9 en 17u 3x kunt eten dan maakt het echt niet zoveel uit. We hebben het hier niet over een zware contest prep ofzo en zelfs dan is er denk ik meer mogelijk dan je denkt.
 
Hang er een beetje vanaf wat voor een soort werk je doet natuurlijk en in hoeverre je thuissituatie het toelaat dat je veel met je sport bezig bent. Als je een kantoorbaantje hebt waarbij je tussen 9 en 17u 3x kunt eten dan maakt het echt niet zoveel uit. We hebben het hier niet over een zware contest prep ofzo en zelfs dan is er denk ik meer mogelijk dan je denkt.

ja ok ,je hebt misch wel gelijk, hangt ervan af welke job
maar t gaat niet alleen over zware fysieke arbeid
als je traint als bouwvakker, ist natuurlijk moeilijk om even fris op je training toe te komen
maar je kan even goed een kantoorjob hebben en veel stress hebben en zo ook nadelige zaken (zoals oa minder tijd om te eten, of mindere eetlust zelfs) voor je training en vooruitgang ondervinden
ben er zeker van dat je betere gains zal maken als je als profBB'r leeft en dus niet werkt naast je trainingen, je kan relaxer eten,veel beter je trainingen + cardio trainingen plannen,veel beter rusten (bvb siesta na t middagmaal)
 
Ik neem aan dat hij gesponsord wordt (en dus supplementen te over heeft)? En dat hij gewoon hele dagen alleen met bb bezig kan zijn. Daarbij nog zijn spiergeheugen en aanleg, ik geloof wel dat hij dit clean heeft weten te bereiken.
 
Hoe graag ik zou willen dat dit naturel mogelijk is, kan ik het gewoon niet geloven:D
En ik ben een groot fan van hem.

Als ik zie wat een gemiddelde koekebakker op een normale sportschool pakt, en dan die progressies zie, dan kan hij met de beste aanleg, beestachtigste spiergeheugen, beste supps, voeding training en rust, dit niet bewerkstelligen.
 
ja ok ,je hebt misch wel gelijk, hangt ervan af welke job
maar t gaat niet alleen over zware fysieke arbeid
als je traint als bouwvakker, ist natuurlijk moeilijk om even fris op je training toe te komen
maar je kan even goed een kantoorjob hebben en veel stress hebben en zo ook nadelige zaken (zoals oa minder tijd om te eten, of mindere eetlust zelfs) voor je training en vooruitgang ondervinden
ben er zeker van dat je betere gains zal maken als je als profBB'r leeft en dus niet werkt naast je trainingen, je kan relaxer eten,veel beter je trainingen + cardio trainingen plannen,veel beter rusten (bvb siesta na t middagmaal)

He he eindelijk iemand die het snapt!! idd je planning met eten en training/cardio komt veel btr uit.
Je slaap tijden komen btr uit,en je bespaard veel energie bij zwaar en/of stressvol werk
 
Ik neem aan dat hij gesponsord wordt (en dus supplementen te over heeft)? En dat hij gewoon hele dagen alleen met bb bezig kan zijn. Daarbij nog zijn spiergeheugen en aanleg, ik geloof wel dat hij dit clean heeft weten te bereiken.

lol alsof het nut heeft om de hele dag te trainen.

He he eindelijk iemand die het snapt!! idd je planning met eten en training/cardio komt veel btr uit.
Je slaap tijden komen btr uit,en je bespaard veel energie bij zwaar en/of stressvol werk

je kunt ook stress hebben over de ozonlaag enzo.
 
lol alsof het nut heeft om de hele dag te trainen.

Ik zeg ook niet de hele dag trainen... maar de hele dag ermee kunnen bezig zijn. Dus weinig fysieke inspanning verder, veel slapen/rust, voldoende tijd om te eten/eten voorbereiden.
 
I love him!! (no homo)

Oké wat betreft die discussie over werken/trainen/eten/slapen...
Wat is werk? 8 uur per dag met Kruiwagens of postzakken sjouwen? Of 8 uur per dag achter het stuur of een computer zitten?

Zéker heeft het effect van (intensief) werk nadelige prestaties op je trainingen en herstel. Ook je mentale fitheid is na 8/9 uur werken een stuk zwakker dan wanneer je de godganse dag je hebt kunnen voorbereiden op je training en strikt hebt kunnen houden aan je eettijdstippen.

Kevin, go for it boy.
 
En hoe weet je dat? Heeft hij namelijk niet gezegd. In zijn laatste interview bij RXmuscle hebben ze het er nog over en hij maakt er geintjes over maar hij zegt niet dat hij het nooit meer gaat doen. Die geintjes zouden zijn dat hij samen met John Romano naar Mexico zou gaan om high class shit te halen :D
Weet ik niet meer juist heb het iig gelezen, ik denk ergens tussen de comments op levronereport waarin hij het zelf zegt.
 
Hoe graag ik zou willen dat dit naturel mogelijk is, kan ik het gewoon niet geloven:D
En ik ben een groot fan van hem.

Als ik zie wat een gemiddelde koekebakker op een normale sportschool pakt, en dan die progressies zie, dan kan hij met de beste aanleg, beestachtigste spiergeheugen, beste supps, voeding training en rust, dit niet bewerkstelligen.

hij is elite, die lui in jouw sportschooltje zijn genetic failures waarvan de helft zich ook nog eens wekelijks bezat
 
Hoe graag ik zou willen dat dit naturel mogelijk is, kan ik het gewoon niet geloven:D
En ik ben een groot fan van hem.

Als ik zie wat een gemiddelde koekebakker op een normale sportschool pakt, en dan die progressies zie, dan kan hij met de beste aanleg, beestachtigste spiergeheugen, beste supps, voeding training en rust, dit niet bewerkstelligen.

ga eens goed cutten en je staat verstelt.
 
Hoe graag ik zou willen dat dit naturel mogelijk is, kan ik het gewoon niet geloven:D
En ik ben een groot fan van hem.

Als ik zie wat een gemiddelde koekebakker op een normale sportschool pakt, en dan die progressies zie, dan kan hij met de beste aanleg, beestachtigste spiergeheugen, beste supps, voeding training en rust, dit niet bewerkstelligen.

ze pakken allemaal-punt
hoort erbij
een afgetrainde levrone in natuurlijk wel super om te zien
 
de roid test was negatief, hij gaat heus niet aan een nieuwe nog ondetecteerbare AAS zitten ofzo... wat heeft ie eraan? :)
dus jij bent ook maar een koekebaker richard|V
 
ga eens goed cutten en je staat verstelt.

We hebben het hier over iemand die 20kg spier wint en 5 kg vet verliesd in 8 weken. Dat is iets anders al 25 kg vet verliezen.
Maar dromen mag.
 
Tis Kevin levrone , ik bedoel maar...

Die dude had waarsch al 45cm armen op 6 weken 20mg Dbols toen die 17 was.

Die gasten zijn gewoon freaks of nature. stoch normaal dat die zo goeie genetics hebben dat ze zo out of this world veranderingen kunnen maken op korte tijd!
 
picture-321.png

foto ter vergelijking
oordeel zelf maar
 
picture-321.png

foto ter vergelijking
oordeel zelf maar

Ik kan me toch niet voorstellen dat hier 20 kg spiermassa verschil tussen zit.
Lijkt me eerder iets van 10 kg max.
 
Back
Naar boven