MuscleMeat

Kevin Levrone comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De man is gewoon een facking beest joh kijk dat gaan dan... Zit allang meer achter dan alleen een beetje goed eten en leuk koppie trekken voor de camera. ~ Legend is die.
 
De laatste tijd probeert hij wel de duistere krachtpatser uit te hangen met zijn kapje op in de gym :-)
Maar toch... veel respect! hij lijkt niet te stoppen
 
De laatste tijd probeert hij wel de duistere krachtpatser uit te hangen met zijn kapje op in de gym :-)
Maar toch... veel respect! hij lijkt niet te stoppen

Doet hij allang hoor:)
 
Deed hij in M3 ook al. En dat is 2002. Dus niet de laatste tijd. Is denk ik voor hem een manier van focus en de warmte vast te houden ofzo.
 
Heeft hij trouwens een abonnement op 4 verschillende gyms?
 
Die gast is echt relaxt! Charisma van Kevin kom je zelden tegen.
Als hij er nog 1 keer vol voor gaat (inclusief juicen), misschien zien we hem dan binnenkort terug op het (Olympia) podium.

Met alle respect, maar Ronnie zie ik dat niet meer doen... Kevin lijkt wel herboren.
 
Die gast is echt relaxt! Charisma van Kevin kom je zelden tegen.
Als hij er nog 1 keer vol voor gaat (inclusief juicen), misschien zien we hem dan binnenkort terug op het (Olympia) podium.

Met alle respect, maar Ronnie zie ik dat niet meer doen... Kevin lijkt wel herboren.

gek he hij wel een stukje jonger ronnie doet al iets van 25 jaar aan wedstrijdbodybuilding
 
Ronnie en Kevin schelen maar iets van 4 jaar ofzo hoor. Dus dat valt ook wel mee. Geweldige kerel mar olympia zit er niet meer in voor hem. Gasten zoals Phil Heath lopen zo ver voor. Dan moet hij wel zo belachelijk gaan juicen denk niet dat hij dat gaat doen.
 
gek he hij wel een stukje jonger ronnie doet al iets van 25 jaar aan wedstrijdbodybuilding

Nee, helemaal niet zo gek. Kevin is maar 4 jaar jonger (zou je niet zeggen maar is wel zo) en ze hebben jaren naast elkaar gestaan op de Olympia.
Kevin's lichaam is net zo goed zwaar belast, toch vind ik hem beter uitzien en had die zeker wel een paar keer moeten winnen van de heersende Ronnie.
 
gek he hij wel een stukje jonger ronnie doet al iets van 25 jaar aan wedstrijdbodybuilding

Kevin won in 1991 al de NPC en was toen Pro.
Ongeveer gelijk met Ronnie. Stonden beiden in 1992 op de 1e O.
 
Kevin won in 1991 al de NPC en was toen Pro.
Ongeveer gelijk met Ronnie. Stonden beiden in 1992 op de 1e O.

levrone was in iets van 2 jaar trainen pro :o
 
Back
Naar boven