XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tri-set? Levrone's Tripple! :lol:
 
Laatst bewerkt:
Kogel is door de kerk, hij is gesponsord door YOR health products, getuige zijn newsletter...
 
voorkant schouders/triceps gebruik je ook bij bankdrukken dus die link zie ik wel
 
supersetten en 20reps met 100kilo bench, niet verkeerd..
 
De laatste tijd probeert hij wel de duistere krachtpatser uit te hangen met zijn kapje op in de gym :-)
Maar toch... veel respect! hij lijkt niet te stoppen

hehehe

heb ook altijd op benen dag mijn kapje op hahah
 
hehehe

heb ook altijd op benen dag mijn kapje op hahah

Mondkapje voor de mexicaanse griep??? heeft weinig zin als je nog 4 andere dagen traint zonder..:p

rare manier van trainen, niks voor mij iig:cool:
 
Z'n hacksquat vind ik wel iets minder uitgevoerd. Knieën die over de tenen komen, voeten die te laag naar onder staan, diep zakken is ok, deed ik vroeger ook maar nu niet meer, te veel kans op blessures. Maar dat is dan ieder voor zich natuurlijk. Pro's hebben sowieso betere en sterkere gewrichten dan ik anders zouden ze het zware trainen zo niet kunnen volhouden.
 
Z'n hacksquat vind ik wel iets minder uitgevoerd. Knieën die over de tenen komen, voeten die te laag naar onder staan, diep zakken is ok, deed ik vroeger ook maar nu niet meer, te veel kans op blessures. Maar dat is dan ieder voor zich natuurlijk. Pro's hebben sowieso betere en sterkere gewrichten dan ik anders zouden ze het zware trainen zo niet kunnen volhouden.

Hij zegt altijd dat hij bij de hack zijn voeten juist graag onder zijn lichaam houd i.p.v. voor zijn lichaam, dus automatisch zijn knieen over zijn voeten. Maakt imo ook niet zo heel veel uit. Net wat je gewend bent.

Die Yor supplementen had ik in elk geval nog nooit van gehoord.
 
Ik zet trouwens wel mijn vraagtekens over het vetpercentage wat hij vermeld hoor. Zou eerder zeggen als ik naar zijn armen kijk dat hij ergens rond de 12 of 13 % zit.
 
Ik zet trouwens wel mijn vraagtekens over het vetpercentage wat hij vermeld hoor. Zou eerder zeggen als ik naar zijn armen kijk dat hij ergens rond de 12 of 13 % zit.

12-13??
Dan mag je naar de dokter toe voor de ogen;)
Wacht de foto maar af:D
 
Ben benieuwd naar de foto. Om eerlijk te zijn vond ik het in 't begin wel leuker om volgen.
 
Spoort hij wel?
 
wat een gast
 
De filmpjes worden steeds minder.

Eerste pagina's/filmpjes waren fantastisch om te zien, maar de laatste filmpjes vind ik persoonlijk bijna lachwekkend (niet om zijn vorderingen of fysiek).
Hij slaat in mijn ogen de plank compleet mis met zijn overacting.
 
Back
Naar boven