AndroidHealthClinic

Kevin Levrone niet op de Mr Olympia dit jaar !

Bezoekers in dit topic

Dat zal au doen...

ruhl ook niet waarom dat?

Ruhl zen triceps is van het bot afgescheurd :p
Het grappige eraan is dan dat dit tijdens een licht setje benchen gebeurde (100 kg dacht ik)

En 100 kg is voor de meeste pro's echt wel een opwarmgewicht op vlakke bench hoor !

Hij zou eerst geknapt zijn tijdens een vorige set/training en dan tijdens die lichte set helemaal los :eek:

Klote man, die zien we dus ook niet bij de Grandprix Holland.. :(

saaje O wordt dat dan :S

so hey ... dat is niet mis !! :(

Verdorie, wou ik net Kevin ontmoeten op de prix gebeurt er dit :headbang:

It's a bloody shame..

De mr olym[pia van dit jaar zal veel mensen in de top 10 krijgen omdat er gewoon niets anders is..

Missen levrone ruhl ray kamali titus artwood

de top tien zal wel nix zijn dan dit jaar, klote zeg van kevin

Zwier zei:
De mr olym[pia van dit jaar zal veel mensen in de top 10 krijgen omdat er gewoon niets anders is..

Ik weet wat je bedoelt, maar in de top 10 zitten altijd maar 10 deelnemers. ;)

Jammer met name van Big Kev. Vind hem toch de mooiste BB van de echte super freaks.

axestream zei:
Ik weet wat je bedoelt, maar in de top 10 zitten altijd maar 10 deelnemers. ;)

Jammer met name van Big Kev. Vind hem toch de mooiste BB van de echte super freaks.

AXE :cool: is cool

Als ik het goed begrijp hebben Kevin en Ruhl beide hun triceps gescheurd, alleen Kevin met de latpulley en Ruhl met een licht setje bankdrukken? hmm dat is dan duidelijk klote als ze niet mee doen met de Mr.Olympia.

Die foto's van Kevin zien er echt zwaar pijnlijk uit :eek: . Ik zie ook dat zn onderarm flink is 'mishandeld'

Hopen dat ie snel weer hersteld!

Bij Ruhl is t nog erger denk ik omdat die zen triceps zelfs nimeer aan het bot hangt

En idd Levrone is zonder twijfel fraaiste van allen , zo'n lichaam zou ik in het echte leven ook nog wel willen

Och ik ben toch eigenlijk vooral benieuwd naar de showdown Coleman, Cutler, Schlierkamp....

sie german beast ist nicht da?? OH NEIN!!

Back
Naar boven