AndroidHealthClinic

Kevin Levrone offseason (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
[Abeelding niet meer beschikbaar]


Moet je kijken wat een verschil als die zo naast King Kamali staat, toch niet normaal meer hoe die Kevin kan veranderen..
 
Bizar wat een 'mager kereltje' is die foto genomen nadat hij de New York Marathon heeft gelopen :D :D ?

Nu geloof ik wel dat hij maar 4 maanden per jaar traint.

Groet Smalluser :thumb:
 
zo snap idd echt neit hoe ineens binnen een paar maanden weer een beer kan zijn! Pfff...

zo als hier! WAT EEN VERSCHIL!!
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by soulreaver
[Abeelding niet meer beschikbaar]


Moet je kijken wat een verschil als die zo naast King Kamali staat, toch niet normaal meer hoe die Kevin kan veranderen..

HIJ LIJKT ZO klein... omdat ie wel naast een opgepompte pro staat he..

maar in verhouding met normale mensen zal ie off season nog wel zwaar groot zijn...
 
ja maar als je die foto's bekijkt heeft ie bij z'n BIG! foto wel een dikkere kop enzo, dus behoorlijk verschil.
 
Ja hij blijft een genetical freak denk ik....

En wat heeft die King Kamali toch een rot kop zeg.... :hair:
Echt een rat :scratch:
 
Hijs niet mager, Kamali is gewoon vet
 
Hij is gewoon leeg gelopen :D

Misschien is hij daar wel 'naturel' :rolleyes:

Groet Smalluser :thumb:
 
guest posing

Ik weet niet waar dat idee vandaan komt maar Levrone is zeker niet skinny tijdens off season.

levrone.jpg
 
WOWLIE HUGE !
 
:eek: daar zit ie er echt niet 'klein' uit....
 
Ik heb ooit eens foto's van hem gezien dat ie een kale kop had. Daar is ie echt huge... Iemand die die foto's heeft?
 
Isse simpel het verschil van kuren en uit de kuur zijn.

Naast King Kamali istie 'naturel' en op de laatste foto's zit ie er volop in ;) dat ziet zelfs een blinde :cool:

Groet Smalluser
 
Pros kuren altijd... Met t shirt aan en naast een vette Kamali lijkt iedereen 'kleiner', laat hem die t shirt uitdoen en anders staan naast Kamali en je kijkt ineens op wat is ie groot...
Niet door simpel een tijdje zwaarder te kuren kan je ineens 40kg of 25kg verschil maken. De basis van je massa blijft zitten, het enige wat je ziet is dat ze voor de posing nog even gaan trainen om de boel op te pompen, oa daarom lijken die niet-posing pics meestal minder groots.
 
Originally posted by matthieu
Ik heb ooit eens foto's van hem gezien dat ie een kale kop had. Daar is ie echt huge... Iemand die die foto's heeft?

bald.jpg
 
Back
Naar boven