AndroidHealthClinic

KEvin LEvrone Posing Movie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

okeeeeeeeeeeeeee dan ! klasse
 
Hij is top :thumbs:
 
leuk om te zien
 
Die Lat spread is mooi wijd zeg!
 
Die gozer ziet d'r echt goed uit! :thumb:
 
So how much food goes into building a body like Kevin Levrone's? Kevin eats 5 pounds of protein a day from fish, meat and chicken! Breakfast consists of a pound of lean ground beef with brown rice and veggies, lunch is a pound of chicken breast with brown rice and veggies and dinner is a pound of flounder with brown rice and veggies. Kevin consumes six meals like this per day minus the brown rice for the final two meals. This means that Joan and her husband must purchase 20 pounds of flounder per week, 25 pounds of lean beef per week and 25 pounds of skinless, boneless chicken breast per week. This is in addition to the pounds of brown rice, sweet potatos and frozen vegetables that are also necessary. They even needed to buy an additional refrigerator to store all of Kevin's meals each day. It's estimated that the cost for a diet such as this is in the $400-500 range each week!


(www.kevinlevrone.com)


Hoe kunnen wij in godsnaam zo breed worden?? Je moet verdomme ook al de lotto winnen of wat?
 
echt vet ! die gozer is een freak
 
DAMN
en mensen maar zeggen dat IK veel eet :P
 
ik vind het eerlijk gezegd een beetje teveel van het goede en zelfs vies gewoon. ik zie teveel spier bah sorry mensen ik weet het jullie aanbidden zulke mense..mja dat is in elk geval niet wat ik wil bereiken...
 
Originally posted by bodybuilder0102
ik vind het eerlijk gezegd een beetje teveel van het goede en zelfs vies gewoon. ik zie teveel spier bah sorry mensen ik weet het jullie aanbidden zulke mense..mja dat is in elk geval niet wat ik wil bereiken...

Ach... Je moet het zo zien... Het is net als olijven eten. Eerst ben je wat onwennig en zeg je "bah"... Maar na een tijdje, proef je meer en begin je het lekker te vinden.

Vroeger vond ik die kerels ook lelijk.. Nu zet ik elke dag het filmpje op en zit ik te genieten van KEvin's optreden, echt geweldig. En dan met "killing in yhe name of" op de achtergrond..
Kga helemaal uit mn dak..

:lifter: :lifter:
 
zeker ook niet goed?? hoe bedoel je? Die man hoort bij de top..
 
nevermind him... hij heeft blijkbaar niets constructiefs te brengen
 
Originally posted by bodybuilder0102
ik vind het eerlijk gezegd een beetje teveel van het goede en zelfs vies gewoon. ik zie teveel spier bah sorry mensen ik weet het jullie aanbidden zulke mense..mja dat is in elk geval niet wat ik wil bereiken...


Ik vind Kevin Levrone één van de beteren, ik heb zelf nu ook allemaal filpjes gedownload van kazaa. Vroeger vond ik het ook allemaak teveel, maar nu heb ik zoiets van JEZUS wat mooi.
 
Back
Naar boven