MuscleMeat

Kevin Levrone updates topic

Bezoekers in dit topic

wat is dat nou voor domme opmerking ? waarom zeg je zoiets?

Slim van Levrone dat hij niet weer full retard gaat met de gear maar voor zijn gezondheid kiest. Meeste van de generatie 00's worden niet zo oud.
 
blijft toch 1 van de beste fysieke ever [Link niet meer beschikbaar]
 
mooie uitleg :thumbup:

zoals ik al zei,dikke zever ... gebaseerd op niks
 
Een babbel met gehad (was effe rustig op de beurs), aangename kerel!

fnqv0g.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
With @chriscormier2 today he introduced me to the Next Level Worrier Style Training. Thanks Chris for believing in me

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ok, die Levrone formula supps werken precies ! Maakt snel progressie die Kevin.
Dan toch een comeback?
 
mooie uitleg :thumbup:

zoals ik al zei,dikke zever ... gebaseerd op niks

Jonge doe niet zo dom. Kijk naar Coleman hoe die er bij loopt. Wat denk jij, de generatie top 5 olympia die nog tot in hun 40e door vlamt die wordt niet oud. Of wil je doen dat het toeval is dat de gemiddelde BB'er een levensverwachting heeft van 58 jaar. Daar heb ik geen double blind test studie voor nodig.

Dus ja ik vind het slim dat Levrone heeft gezien wanneer het voldoende was en vroegtijdig is gestopt met volle gas roids. Zijn hoofd ziet er uit dat hij het nog wel even vol kan houden. Hij is verstandig geweest nu een beetje half natty / trt door te gaan ipv full retard.
 
Jonge doe niet zo dom. Kijk naar Coleman hoe die er bij loopt. Wat denk jij, de generatie top 5 olympia die nog tot in hun 40e door vlamt die wordt niet oud. Of wil je doen dat het toeval is dat de gemiddelde BB'er een levensverwachting heeft van 58 jaar. Daar heb ik geen double blind test studie voor nodig.

Dus ja ik vind het slim dat Levrone heeft gezien wanneer het voldoende was en vroegtijdig is gestopt met volle gas roids. Zijn hoofd ziet er uit dat hij het nog wel even vol kan houden. Hij is verstandig geweest nu een beetje half natty / trt door te gaan ipv full retard.

Het is ook maar waar je gelukkig van wordt. Ronnie weet zelf waarschijnlijk ook wel dat zijn levensverwachting er op zo een manier op achteruit gaat. Maar waarschijnlijk heeft hij liever dat hij dood gaat op zijn 58e dan dat hij al zijn gains verliest en 80 wordt.
 
As you all know Kevin Levrone had mentioned in a video that today he is going to peel his top off. can confirm from Levrone himself, that he has decided to show the world his condition the week before the 2015 Olympia.

33e4wmb.jpg

5muSaXE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven