Fitness Seller

Kevin Levrone updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fuarkkkkkk, ik ben benieuwd.
 
Gewoon weer promotie van nieuwe supps of weet ik wat. Dit is de 4e keer nu dat hij aankondigt terug te komen. Kevin is een legende waarom doet hij dit. Zelfs als hij weer vol op de saus zou springen, het is een hyperresponder. Maar gaat hij bij kunnen komen met Phil, Kai, Ramy, enz. Nee.
 
Doet hij elk jaar 2 keer.
 
Gewoon weer promotie van nieuwe supps of weet ik wat. Dit is de 4e keer nu dat hij aankondigt terug te komen. Kevin is een legende waarom doet hij dit. Zelfs als hij weer vol op de saus zou springen, het is een hyperresponder. Maar gaat hij bij kunnen komen met Phil, Kai, Ramy, enz. Nee.


Je weet maar nooit,denk ook dat hij beetje te oud is maar er zijn anders ook nog de Masters O . Die wou hem vorig jaar toch ook al gaan meedoen.
Ben benieuwd...
 
Vorige keren heeft hij volgens mij geen comeback belooft maar zou hij gewoon weer pumpen. Hoop dat hij nu gewoon weer volgas hgh,slin,roids knalt
 
Zag er meer uit als de training van Rocky die z'n comeback maakt Hahaha
 
Levrone... ****ing love that guy :)

Respect dat hij niet stil blijft zitten, wat z'n doel ook is.
 
Ben erg benieuwd! Ook al is het misschien schijn, zou mooi zijn als we meer van dit soort footage krijgen van een trainende Levrone!
 
Here we go again...
 
Come on Levrone ouwe rukker
 
Mr. O wordt Levrone nooit meer. Na al z'n vorige video reeksen zijn mijn verwachtingen niet hoog gespannen... Als dit topic een hit wordt kom ik wel weer terug voor de footage.
 
gaat hij nou ook netjes zijn kuur schema geven? of blijft hij de naturel grap beweren?
 
updates? of is hij alweer retired?
 
Wat is dat met die hamer en die band???
Een soort cardio? ???
 
Haha wat een onzin allemaal die filmpjes
 
Back
Naar boven