MuscleMeat

Kevin Levrone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die vent heeft supergenen.. naast het gebruiken.. er zijn weinig die zo denken bij bodybuilden.. hij traint een half jaar.. fanatiek.. en half jaar zeer slow.. en treed op met zijn band.. full blown
 
Lightweight baby :D
 
kweet niet, vind dat jullie lichtelijk overdrijven met het verliezen van zijn massa???
 
mikepl4 zei:
kweet niet, vind dat jullie lichtelijk overdrijven met het verliezen van zijn massa???

Het is echt waar Kevin Levrone zegt het zelf in zijn film Maryland Muslce machine of in Full Blown en je ziet hem dan ook nog optreden met zijn band.
 
Levrone is net als Ulrich ze hebben allebij super genen, maar trainen allebij maar een half jaar.
Reden ze willen tijd over hebben om hun hobby te beoefen.
Ulrich feesten en Levrone optreden met z'n bandje[hopen om bekend te worden].

Mensen die het niet geloven dat die altijd zo licht is, kijk naar de foto's van vorig jaar muscle trainingskamp.
Iedereen zag er goed uit behalve Levrone.
 
maar de olympia is echter al in oktober, dus weinig tijd nog maar
 
Van wat ik heb begrepen is kevin moe van de politiek in de IFBB en heeft er geen zin meer in.
Nu dat steeds meer bodybuilders een rolletje in een film krijgen (Roland Kickinger, Milos Sarcev, Quincy Taylor, Will "World" Harris, Bob Chicerillo) wilde hij zelf ook eens iets in Hollywood gaan proberen.

Zijn sportschool heeft hij al verkocht, dus ik denk wel dat hij serieus is met zijn Hollywood plannen, jammer genoeg...
 
tito raymond zei:
Offtopic: hey Bos, waar blijven jouw pics of doe je niet mee?
Iedereen weet nu wel hoe ik eruit zie van vorig jaar dus tijd dat andere mods zich nu inschrijven hiervoor :)
 
Wel jammer dat die het heeft opgegeven zo veel gewonnen en geen een keer een olympia.
Na flex wheeler weer een jaren 90 super prof minder.
 
Die jongen weet hoe het voelt om in 1 van de beste fysieken ter wereld rond te lopen, dus logisch dat hij nu gaat doen waar hij zin in heeft.

Kijk, na de eerste keer sjorren, wil je natuurlijk gelijk ook nken, als je 50 bent en erop los gedoet hebt, wordt het allemaal minder en komt er plaats voor andere dingen in het leven. :)
 
Marky zei:
Die jongen weet hoe het voelt om in 1 van de beste fysieken ter wereld rond te lopen, dus logisch dat hij nu gaat doen waar hij zin in heeft.

Kijk, na de eerste keer sjorren, wil je natuurlijk gelijk ook nken, als je 50 bent en erop los gedoet hebt, wordt het allemaal minder en komt er plaats voor andere dingen in het leven. :)

dus jij gaat vanaf je 50 ste weer beginnen met trekken of je koopt een opblaaspop?
 
Ik doelde op het feit dat als je eenmaal iets bereikt hebt, of door middel van grondige doorspitting en ervaringen ten uitvoer gebracht heb, dat je je dan op andere fronten gaat verwezelijken.
 
en met die andere fronten bedoel je dus die opblaaspop waar Rich het over had? :D
 
Ja, in de vorm van een vrouwelijke bodybuilster. Heb er nu 1 die tijdens de coïtus biceps zo groot als Ruhl heeft, en nadat het tuutje eruit is net zo groot als een anorexia chick. :roflol:
 
Marky zei:
Ja, in de vorm van een vrouwelijke bodybuilster. Heb er nu 1 die tijdens de coïtus biceps zo groot als Ruhl heeft, en nadat het tuutje eruit is net zo groot als een anorexia chick. :roflol:

Wah kost dat :D
 
bestoldschool zei:
Iedereen weet nu wel hoe ik eruit zie van vorig jaar dus tijd dat andere mods zich nu inschrijven hiervoor :)

:thumb:

kom idd maar eens uit de anonimiteit

@richard of marky, mocht je bestellen..op bulk is t goedkoper he
pm je wel ff:D

en zonde van kevin ja, maar zal wel een weloverwogen keuze zijn geweest

toch benieuwd wat die kerel er van af zou hebben gebracht als die all day ever day die hard bezog geweest zou zijn
 
dandyman zei:
:thumb:

kom idd maar eens uit de anonimiteit

@richard of marky, mocht je bestellen..op bulk is t goedkoper he
pm je wel ff:D

en zonde van kevin ja, maar zal wel een weloverwogen keuze zijn geweest

toch benieuwd wat die kerel er van af zou hebben gebracht als die all day ever day die hard bezog geweest zou zijn

Waar blijft die verdomde pm nu :D
 
Maar Bos, weet jij of hij toch mee gaat doen met de Olympia, want ik heb nog nergens gelezen dat die niet mee doet. Dat ie nu niet in vorm is is duidelijk, maar doet die ook niet mee?
 
Ik hoop in ieder geval dat hij der nog niet met stopt.
 
Back
Naar boven