MuscleMeat

Kevin Levrone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RichardV zei:
Maar Bos, weet jij of hij toch mee gaat doen met de Olympia, want ik heb nog nergens gelezen dat die niet mee doet. Dat ie nu niet in vorm is is duidelijk, maar doet die ook niet mee?
Rich: Hij doet zeker weten niet mee, hij heeft al een reclame spotje erop zitten voor pijnmedicatie en gaat nu op jacht naar de grotere rollen en je weet dat Hollywood niet van de grote bodybuildingfysieken houdt.

Hier nog een plaatje van datzelfde weekend... :(

hollywoodkev.jpg
 
bestoldschool zei:
Rich: Hij doet zeker weten niet mee, hij heeft al een reclame spotje erop zitten voor pijnmedicatie en gaat nu op jacht naar de grotere rollen en je weet dat Hollywood niet van de grote bodybuildingfysieken houdt.

Hier nog een plaatje van datzelfde weekend... :(
wat is ie schraal :(
 
sad :sad: but true :(
 
Maar voor welke rol willen ze hem nu hebben? Junk!!! Wheeeeeeeeeeeeeeeeewhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeee. Mr O zonder Kevin!!!!
 
zo ziet ie der echt slecht uit.......too bad :sad:
 
Hij heeft wel het uiterlijk van die wresler The Rock die ook "net" is begonnen met acteren.Ben wel benieuwt hoe lang die het volhoudt in hollywood.
 
Volgens mij staat Levrone binnenkort weer op het podium.

Bij ons in de gym hangen iig posters met hem, Ed v. A'Dam, Coleman, Cormier, Ruhl etc. erop.

Mij benieuwen!
 
Volgens mij staat Arnold binnenkort ook weer op het podium.
Bij ons in de gym hangt een poster van Coleman met Schwarzenegger.

Of bedoel je met het oog op de GP's?
Die poster zal aangepast moeten worden dan...
 
Jullie zouden Kevin moeten waarderen en niet meteen van die zielige opmerkingen moeten maken dattie er mager uitziet.
Hij is gestopt, give the guy some props.

Sad but true?
Hoe verwachten jullie hoe Kevin er dan wel uit moet zien als hij niet meer dieet, juiced, en traint ???

Bovendien is dit hoe Kevins gezicht eruit zou hebben gezien als hij nooit aan bb zou zijn begonnen.
De juice en de voeding maken een gezicht veel voller dus om dan te zeggen dattie een junk is vind ik nogal een zielige opmerking.

Voor de haters:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Kaboom!
 
Mars zei:
Jullie zouden Kevin moeten waarderen en niet meteen van die zielige opmerkingen moeten maken dattie er mager uitziet.
Hij is gestopt, give the guy some props.

Sad but true?
Hoe verwachten jullie hoe Kevin er dan wel uit moet zien als hij niet meer dieet, juiced, en traint ???

Bovendien is dit hoe Kevins gezicht eruit zou hebben gezien als hij nooit aan bb zou zijn begonnen.
De juice en de voeding maken een gezicht veel voller dus om dan te zeggen dattie een junk is vind ik nogal een zielige opmerking.

Voor de haters:



Kaboom!

YEAH ! kordate woorden :thumbs:
 
Ik niet van jullie, maar ik zou een gat in de lucht springen als ik morgenochtend met het lichaam van die "skinny" Levrone wakker werd. :D
 
Back
Naar boven