AndroidHealthClinic

Kevin Levrone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij zegt het misschien van die training, maar om anderen beet te nemen.
Als je 8 maanden stop behoud je je massa niet. Ook niet met AS.
 
Hij zei dat als hij het hele jaar doortraint hij opbrandt en hij heeft er de motivatie niet voor. Hij wil niet 8 maanden "half half" trainen. Als hij traint wil hij er totaal voor gaan.
Maar het feit dat hij off season 40-50lbs omlaag gaat zeg toch al dat hij zijn massa niet behoudt?
Ik zal die video nog eens bekijken en hem proberen te quoten.
 
Tja een video....
Ik geloof er geen bal van. Komaan wees nu eerlijk 4maandjes? Die gasten moeten ook nog bulken, 4 maanden is juist genoeg om je op de wedstrijd voor te bereiden...
 
4 maanden lijkt me ook heel erg sterk.
Zou iemand die 10 maanden traint (trainen = incl eten e.d.) toch veel meer moeten halen dan zijn 2e?
 
Hij is nu wel een genetisch wonder dus kan me voorstellen dat hij zeker niet erg veel moeite moet doen maar er zijn wel grenzen ...
 
Kevin & bulken???
Heb je Kevin offseason gezien??
Hij is volgens mij een van de weinige die omlaag gaat in gewicht ipv over zijn wedstrijd gewicht gaat.

Kijk eens naar die foto die ik hier heb gepost?
3 weken na de olympia en hoe zag hij eruit toen hij die hardloopwedstrijd deed?
Alleen voor de wedstrijd schiet hij natuurlijk over zijn wedstrijdgewicht heen om het daarna weer te fine tunen.

Maar ja, ik ben ook zijn beste vriend niet en ik ga ook maar af op wat hij zegt in zijn video en plaatjes die ik van hem zie off season dus ik kan er ook helemaal naast zitten. Dus ... [afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij is idd offseason veel lichter als tijdens de wedstrijden.
Hij traint wel, maar weinig en lichter.
Hij traint maar 4 maanden voor een wedstrijd.
Dit jaar doet hij mee met de Arnold Classic dus betekent dat hij bijna heeft moeten doortrainen na de olympia, misschien 1 maand rust. En dadelijk na de olympia toe heeft hij ook maar relatief een korte rustperiode.
Kevin hoeft ook niet voor gastoptredens in vorm te blijven, in verband met zijn inkomsten als zanger. Vind alleen dat hij zijn benen moet optrekken naar het nivo van 1992-1995. Dan maakt hij een goede kans om alles te winnen, waar hij aan mee wil doen, aangezien hij MASS WITH CLASS heeft. En dat kunnen de meeste niet zeggen. Zijn proporties, symetrie, en massa kloppen gewoon, zijn performance is perfect en die gast heeft gewoon een vechters uitstraling. Ja ik ben duidelijk fan:D .
 
Kan best zijn dat hij NU minder moet doen om massa winnen omdat hij tegen zijn genetische limiet zit en enkel massa moet behouden. Hij kan dan door continu kuren veel vasthouden en voor competitie zichzelf oppompen maar als je niet wil atroferen dan moet je toch regelmatig aan het ijzer...
 
Kevin traint niet het hele jaar door hij traintaar 6 maanden of minder per jaar en de ander 6-8 maanden treed hij op met zijn bandje.
en hij eet 5 maaltijden met in elke maaltijd in ieder geval 500 gram kip, dus 2,5 kilo kip per dag!
 
Ja laten we allemaal lekker 6 maanden per jaar niets doen dan kunnen we allemaal zo groot worden als Levrone :rolleyes:
Je gelooft toch niet alles wat die pro's in de media zeggen he?!?
 
Originally posted by admin
Is geen neger.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Kevin off season. Hij doet nog wel iets maar zoals je aan zijn maten ziet is hij volgens mij wel van de as af....

Ik vind het jammr denk wanneer hij zich heel het jaar zou focussen hij er nog beter uit zal zien.

Zelfde probleem met cormier. Ze willen pro bodybuilder zijn maar toch een ander leven ernaast houden.

Denk dat kevin genetisch gewoon freaky goed is. Heeft ook de meeste pro shows van allemaal gewonnen.
 
Originally posted by jamie
Ja laten we allemaal lekker 6 maanden per jaar niets doen dan kunnen we allemaal zo groot worden als Levrone :rolleyes:
Je gelooft toch niet alles wat die pro's in de media zeggen he?!?

Als de mensen die zijn eten klaarmaken zeggen dat hij minstens 5 lbs kip per dag eet, dan geloof ik wel dat hij zo groot kan worden in 4 maanden tijd, vergeet niet dat hij een genetische freak is, ook al gebruikt hij zowat alle middelene die te krijgen zijn.
en er bestaat ook iets als muscle memory.
 
Originally posted by admin
Is geen neger.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wel half. Vader was van afrikaanse afkomst en zijn moeder is een italiaanse.
 
ik denk dat kevin nu 4-5 maanden niet traint na een wedstrijd omdat ie het echt te druk heeft met de band..

Hij gaf zelf al aan in sommige interviews met wedstrijdbodybuilding te willen stoppen en zich op zijn band te gaan richten
 
Hij wilde juist stoppen met de band en zich meer op BB gaan richten...
 
Originally posted by freakyfreek


Als de mensen die zijn eten klaarmaken zeggen dat hij minstens 5 lbs kip per dag eet, dan geloof ik wel dat hij zo groot kan worden in 4 maanden tijd, vergeet niet dat hij een genetische freak is, ook al gebruikt hij zowat alle middelene die te krijgen zijn.
en er bestaat ook iets als muscle memory.
Denk eens na, als hij niets doet buiten die 4 maanden dan wordt hij vetter, verliest massa en moet hij eigenlijk terug opnieuw beginnen.
Als jij in 4 maanden kan groeien en tegelijkertijd kan cutten dan wil ik dat wel eens zien, je komt om te beginnen in een calorisch tekort en je wil massa aanzetten?!?
Dan mag je nog 5 kilo kip eten en een gram test per dag spuiten, in 4 maanden kan je niet én groeien in die mate én droogtrainen naar wedstrijdniveau.
Als dat zou kunnen dan zou elke pro het zo wel doen, maar zo werkt het dus niet, genetisch aangelegd of niet.
Nogmaals, geloof niet alles wat men in de media zegt, Nasser heeft eens gezegd dat hij bulkt op 200 g eiwit/d, achteraf bleek dit niet te kloppen en zo hoor je wel meer onzin.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by jamie

Denk eens na, als hij niets doet buiten die 4 maanden dan wordt hij vetter, verliest massa en moet hij eigenlijk terug opnieuw beginnen.
Als jij in 4 maanden kan groeien en tegelijkertijd kan cutten dan wil ik dat wel eens zien, je komt om te beginnen in een calorisch tekort en je wil massa aanzetten?!?
Dan mag je nog 5 kilo kip eten en een gram test per dag spuiten, in 4 maanden kan je niet én groeien in die mate én droogtrainen naar wedstrijdniveau.
Als dat zou kunnen dan zou elke pro het zo wel doen, maar zo werkt het dus niet, genetisch aangelegd of niet.
Nogmaals, geloof niet alles wat men in de media zegt, Nasser heeft eens gezegd dat hij bulkt op 200 g eiwit/d, achteraf bleek dit niet te kloppen en zo hoor je wel meer onzin.

maar je ziet hem ook na elke wedstrijd enorm trugvallen in massa.
 
En dan word ie vijfde op de Arnold Classic 2003. Misschien als hij het hele jaar had getraind niet ??? ???

Kan zeker niet mee met de toppers van nu komt veel tekort zeker op de benen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
Vergeleken dan met de 'beentjes' van de winnaar :rolleyes:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
Zie ik daar lichte vorm van gyno bij Cutler ???
 
Back
Naar boven