AndroidHealthClinic

Kevin Levrone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja idd rechts :(

Oke luister Jay begin met 40 mg Nolva tot het minder wordt en daarna 20 mg voor nog ........... ach .... hij zal het wel weten :D :D :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Frenkpie
was gyno?
Het opzwellen van de borstklieren achter de tepel door een verhoogd oestrogeen/progesteron gehalte.
 
Originally posted by admin

Het opzwellen van de borstklieren achter de tepel door een verhoogd oestrogeen/progesteron gehalte.

simpelgezegd dus tepelvorming
 
Tepelvorming =/ gyno, iedereen heeft tepels.
 
Originally posted by admin
Tepelvorming =/ gyno, iedereen heeft tepels.

ja oke maar door gyno worden het meer van die vrouwentepels
 
Py0Z54DquqjFuM2SHkXPS77bim3T8ylg.jpeg


cutler & Levrone
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by nilsjei1234


simpelgezegd dus tepelvorming

simpel gezegd bitchtits.
 
Wat betreft Gyno tijdens de pubertijd :
_________________________________________
Gynaecomastia wil zeggen dat bij jongens de borsten wat groter worden als gevolg van hormonale veranderingen in de pubertijd.
· Uit een onderzoek onder 536 jongens in de leeftijd van 10 tot 15 jaar blijkt dat 48,5 % van de jongens hier last van heeft.
· Het begint meestal met een bobbeltje onder de tepel, dat wat gevoelig is. Later wordt het gebied eromheen dikker. Meestal gebeurt dit halverwege de puberteit.
· In meer dan de helft van de gevallen gaat het om een verdikking van beide borsten, in de overige gevallen alleen om de linker of rechter borst.
· Gynaecomastia verdwijnt meestal spontaan. Na een paar maanden tot een jaar is het weg. Is dit niet het geval, ga dan naar de huisarts om de oorzaak te achterhalen.

bron : coïtuswoordenboek

Groet Smalluser :thumb:
 
Heb ik dus ook last van, rechtertepel :(
Naja, wachten dan maar
 
kevin is me favo bodybuilder, ik vind zijn filosofie prachtig. ik heb een super grote poster van hem hangen boven op me bed, als ik wakker word is hij de eerste die ik zie. En dat geeft me de motivatie voor de dagelijkse martelingen in de sportschool. En de ziekelijke drang om me lichaam te beeldhouwen en te perfectioneren. respect voor kevin
 
Originally posted by admin
Hij zegt het misschien van die training, maar om anderen beet te nemen.
Als je 8 maanden stop behoud je je massa niet. Ook niet met AS.

Here you go

kevin_king.jpg
 
And here you go :D

Kevin off season guest posing

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
was dat niet als voorbereiding op een wedstrijd?
 
Sorry, had de thread van Soulreaver "Kevin offseason" niet gezien...
 
Hoe kan je mijn thread's nou missen :D :P ?
 
ZO!

echt ongelooflijk dat iemand gewoon in 4 maanden zich zo kan voorbereiden voor een wedstrijd.

weet iemand misschien wat hij allemaal gebruikt?
 
teveel om op te noemen!!
 
Back
Naar boven