AndroidHealthClinic

Kevin's log

Bezoekers in dit topic

Je bent flink sterk voor iemand van 17, props!

Thanks, doet me goed als iemand dat zegt want ik vindt zelf dat het wel meevalt. Ik pakte 70 eerst 10x maar schouderblessure gehad nu mezelf weer omhoog werken.
 
Nette borst training kevin, sterk voor je leeftijd zoals voorgangers zeggen.
 
Vandaag naar de sportschool geweest maar na 1 oefening al naar huis omdat een of andere vent het nodig vond om tegen een schijf aan te lopen die vervolgens op me teen viel. Resultaat is kotsmisselijk en duizelig van de pijn. Dus opgehaald en naar huis gegaan.
 
Beterschap kerel, kutvolk altijd :o
 
Thanks mannen, vandaag werk vrijgenomen en morgen kantoorwerk en weekendje rust dan kan ik maandag hoop ik weer trainen.
 
Vandaag naar de sportschool geweest maar na 1 oefening al naar huis omdat een of andere vent het nodig vond om tegen een schijf aan te lopen die vervolgens op me teen viel. Resultaat is kotsmisselijk en duizelig van de pijn. Dus opgehaald en naar huis gegaan.
Wa unne lul.
Beterschap:)
 
  • Like
Waarderingen: kvs
Ik post een weekje geen training want ik ben met me opleiding een week naar de ardennen, laters
 
Veel plezier!
 
-
 
Laatst bewerkt:
sterkte kevin
 
Terug van bivak helemaal gesloopt. Maandag weer lekker knallen in de sportschool.
 
Sorry dat ik niks meer post ben druk bezig met me opleiding. Die 4trainingen per week verlopen erg moeizaam en zijn het niet echt waard te posten. Ik ga binnekort weer verder met logge als ik een beetje ritme heb gevonden.
 
we wachten af. succes
 
Succes met de opleiding!
 
Thanks maten
 
Zo, na 3/4 jaar weer besloten wat te posten. Stats zijn veranderd naar 81 kg 10% vet. Vandaag een rug/bicep workout gedaan hier zijn de oefeningen:

Lat pull down(wide grip) langzaam uitvoeren helemaal aanspannen
15x35 kg
15x45 kg
12x55 kg
10x65 kg

T-Bar rows
15x35 kg
15x50 kg
15x70 kg

Cable pullover
15x 18kg
12x 20kg
12x 20kg

One arm preacher curl
12x 10kg
10x 12kg
8x 16kg

Nog een core oefening erachteraan gegooid
Flutter kicks(per been geteld)
80xbw
80xbw
Maa
Rustige training gehad. Deze training wat meer aandacht besteed aan de concentratie naar de spieren en extra gelet op houding,spanning en snelheid.

Vanavond nog een rustige herstelloop 5 km in zone 2. Met vooruitzicht de marathon van Utrecht in maart.
 
Back
Naar boven