MuscleMeat

Kibbeling of toch maar friet?

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
beetje rare vraag misschien,

maar ik ga zo wat eten, en ben nog "beetje" op dieet..

nou lees ik op sommige sites weer dat kibbeling, ondanks dat het gefrituurd is nog veel goede vetten bevat, en ja..friet met berenhap natuurlijk niet..

dus vanuit een dieet/voedings oogpunt gezien, welke van de 2 is minder slecht?

400gr. kibbeling of bakje friet met + berenhap..
 
denk dat het allebij redelijk slecht is voor je dieet
 
lekker kibbeling eten
 
een "beetje" op dieet???

Als ik op dieet ben heb ik meestal 1x in de week een junkdag of maaltijd, dan eet ik waar ik trek in heb :) Dan zou ik voor de kibbeling gaan in dit geval, maar ik ben dan ook geen friet liefhebber :D
 
Junkdagje houden man. Je moet je leven niet ALTIJD laten controleren door je BB imo :D Tenzij je zo'n freak bent natuurlijk :p
 
kibbeling bevat geen goede vetten
is witvis, vaak wijting, gebakken in vet wat er al dagen, weken staat te pruttelen.
 
haha, biw, heb idd kibbeling op :P zate uitjes in de saus...dus zag 1 "gezond" puntje.

maar idd, een van de weekend dagen is meestal mijn "schijt aan sonja" dag..vandaag dus.

echter wil ik het ondanks de SAS dag niet al te bont maken en probeer dan ook nog redelijk "niet zo heel slecht" te eten. maar het was mn avond eten (nu al ja ) :P heb iedere zondag soort target..dus ben bang dat ik het op 200 gr. na niet ga halen
 
Je voedingsschemablijven aanhouden tot aan die junk maaltijd. Daarna pas eten als je weer honger hebt en de volgende dag zeker je eetschema weer volgen.
 
Back
Naar boven