Donderdag:
Nek zat vast na de lunch dus wat YTWL's gedaan en een ronde van zo'n 60km gefiets, daarna mijn uurtje voor het werk gemaakt. Benen voelde als beton na de training van woensdag.
Zaterdag:
Training geskipped om zondag een ronde van 90km te kunnen doen en nog netjes aan het kcal deficit te komen
Zondag:
Auto geparkeerd van een Kasteel (de Haar?) bij Uttrecht ergens, naar Vinkeveen, per ongeluk naar Amsterdam gefietst, omgedraaid en ri Abcoude, Nigtevecht, Hilversum, Loosdrecht, Utrecht en zo weer terug naar de auto.
Iedereen zei dat er allemaal dikke huizen stonden, mooie routes etc, maar ik vond het vooral druk, smalle fietspaden en mensen zonder accent die net doen alsof Brabants een andere taal is

Dus de volgende lange route is weer lekker door Limburg, Belgie of de achterhoek ofzo
Gewicht:
Afgelopen veel ongezonde meuk naar binnen gegooid en denk ik maar een deficit van 1500-2000 gehaald.
Gewicht schommelt rond de 85 kilo, maar de spiegel lijkt progressie te tonen.
Ik denk zelf dat door het verhogen van de krachttraining en het switchen naar 5x5 zijn vruchten afwerpt, maar dat is nog net iets te vroeg om te zeggen denk ik. Buiten dat ik weer wat gezonder wil eten en een paar weken echt op 3500-4000 deficit wil zitten ben ik wel tevreden over de spiegel progressie!
Project
Staalkabel besteld uit Duitsland (scheelde een 10tje) en die kwam afgelopen weekend binnen. Via alie komen van die rubberen kabelstoppers, maar ik ga van de week eens kijken of ik de boel kan testen!