Fitness Seller

Kickboks Warming-Up (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dutch Force

Novice
Lid geworden
23 dec 2010
Berichten
24
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
87kg
Hee DBB`ers,

Ik moet binnekort voor school een sport specifieke warming-up geven van kickboks,
de warming up moet 15 minuten zijn, groep van 12 deelnemers(geen kickboks ervaring) en zonder bokshandschoenen of andere materialen in een halve gymzaal.
nou heb ik al een aantal leuke oefeningetjes bedacht maar ik wil graag een goed cijfer halen
en dat haal je met creatieve,orginele oefeningen,
nou is mijn vraag,
weten jullie een paar simpele orginele oefeningen??
Ik ben zelf een jaar geleden met kickboks gestopt vanwege bodybuilden dus heb ook geen trainer die me er bij kan helpen :mad:

alvast bedankt :)
 
Wat je normaal bij kickboxen deed als warmin-up moet toch wel genoeg zijn?

Het is wat het is, je kan moeilijk iedereen met een feestmuts oefeningen uit laten voeren.

Goed cijfer halen met gym was vroeger altijd een eitje.
 
ik zit zelf op mma, en thaibox wij doen als algemene warming up gewoon touwtje springen. verschillende oefeningen met touwtje springen ( dubbel, kruis, 1 been, sprinte, kikkeren etc)

Hierna altijd een rek en strek routine en dan beginnen we met inslaan
 
Wat je normaal bij kickboxen deed als warmin-up moet toch wel genoeg zijn?

Het is wat het is, je kan moeilijk iedereen met een feestmuts oefeningen uit laten voeren.

Goed cijfer halen met gym was vroeger altijd een eitje.

ik zit zelf op mma, en thaibox wij doen als algemene warming up gewoon touwtje springen. verschillende oefeningen met touwtje springen ( dubbel, kruis, 1 been, sprinte, kikkeren etc)

Hierna altijd een rek en strek routine en dan beginnen we met inslaan

Hmmm okee heb al een aantal leuke oefeningen gevonden, tog bedankt jongens :thumbs:
 
hou het gewoon simpel. zoals genoemd touwtje springen, wat lichte stoot/jab/hoek oefeningen en wat low-kicks. daar warm je wel van op
 
Back
Naar boven