Fitness Seller

Kickboksen/thaiboksen/boksen in west-vlaanderen

Bezoekers in dit topic

simon117

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
5
Waardering
0
Hey, ik du nu al een maandje en een week(ofzo) karate; en ik zou volgend jaar (of misschien nog vroeger) willen kick-of thaiboksen of gewoon boksen, maar het probleem is: Ik weet niet waar! Ik woon in Roeselare, West-Vlaanderen, België; ben 16 jaar, en meestal kunnen m'n ouders me wel naar de karate voeren, maar natuurlijk kan ik niet naar een club gaan die 50 huis ligt. Als iemand zou weten waar ik ergens in één van deze sporten kan trainen, zou ik het echt op prijs stellen dat je me informeert!! Ik ken namelijk niemand die (kick-thai)bokst...

Greetz, Simon
 
tgoh in Harelbeke is er een club als ik me nie vergis. Een van de mannen die daar les geeft is nog redelijk hoog geraakt op europees niveau als ik me ni vergis.

probleem is dat ik geen telefoonnummer heb van die kerel. maar moest ik hem tegenkomen (gebeurt wel vaak) dan vraag ik het hem eens. das het beste dat ik kan doen voorlopig. vie veel, maja :p
 
inderdaad, via google --->

Reaxion

die club dat ik bedoelde staat er ook tussen. Tiger kickbox Harelbeke
 
Hey, ik du nu al een maandje en een week(ofzo) karate; en ik zou volgend jaar (of misschien nog vroeger) willen kick-of thaiboksen of gewoon boksen, maar het probleem is: Ik weet niet waar! Ik woon in Roeselare, West-Vlaanderen, België; ben 16 jaar, en meestal kunnen m'n ouders me wel naar de karate voeren, maar natuurlijk kan ik niet naar een club gaan die 50 huis ligt. Als iemand zou weten waar ik ergens in één van deze sporten kan trainen, zou ik het echt op prijs stellen dat je me informeert!! Ik ken namelijk niemand die (kick-thai)bokst...

Greetz, Simon
lol ga naar het sportstadium in roeselare, kun je kickboksen, karate en ook aikido volgen
 
en er is ook een goeie gym daar
 
Bedankt voor de vele replies op zo'n korte tijd :) !
Ik heb ff gekeken op die sites die jullie me hebben gegeven en ik vind nergens die club in Roeselare... Als hij niet bij de federatie is aangesloten, is het dan wel een goeie? Kickbokst er daar zelf iemand, en word het een beetje goed uitgelegd aan beginners? Anyway, ik ken inderdaad een jongen(in m'n klas) die daar karate doet; en als ik daar passeer zie ik soms uithangen 'full contact karate'. Betekent dat dat er geen low kicks worden aangeleerd?
Anyway, bedankt voor al jullie tips, en die club in Harelbeke, tja, ik denk wel dat 20 km een beetje te ver is... Misschien als ik een jaar of 19 ben en zelf een auto heb, kan ik er gaan trainen..

Bedankt!
 
Bedankt voor de vele replies op zo'n korte tijd :) !
Ik heb ff gekeken op die sites die jullie me hebben gegeven en ik vind nergens die club in Roeselare... Als hij niet bij de federatie is aangesloten, is het dan wel een goeie? Kickbokst er daar zelf iemand, en word het een beetje goed uitgelegd aan beginners? Anyway, ik ken inderdaad een jongen(in m'n klas) die daar karate doet; en als ik daar passeer zie ik soms uithangen 'full contact karate'. Betekent dat dat er geen low kicks worden aangeleerd?
Anyway, bedankt voor al jullie tips, en die club in Harelbeke, tja, ik denk wel dat 20 km een beetje te ver is... Misschien als ik een jaar of 19 ben en zelf een auto heb, kan ik er gaan trainen..

Bedankt!

De meeste full contact karate-clubs geven gewoon kickboks. Ik ken nog een handvol clubs die dit als sT hebben, maar in de volksmond als kickboksclubs worden genoemd.

Full contact betekend gewoon dat je volluit kan sparren, maw slagen en schoppen uitdelen.
 
Maar ik heb gelezen dat er in full contact karate geen low kicks zitten, wat me toch wel handig lijkt, zowel in self defence als in wedstrijden.
 
Maar ik heb gelezen dat er in full contact karate geen low kicks zitten, wat me toch wel handig lijkt, zowel in self defence als in wedstrijden.

als je in self-defence geinteresseerd bent zou ik zowieso geen karate doen, maar krav maga eens proberen. Ga je op korte tijd enorm veel van bijleren, en gaat ook handig zijn moest je later een andere sT beginnen en daar wedstrijden in doen
 
Ja, Krav Maga ken ik wel, maar ik zou niet weten waar er ergens clubs zijn. Het lijkt me trouwens niet echt goed om iemands ogen uit te duwen ofzo( nie dat ik bezorgd ben om m'n tegenstander, eerder om de wet...).
Maar, ik dwaal af :D ; die club in het sportstadium; zit er hier iemand daarin?
 
in harelbeke heb je idd kickboxclub in de sporthal
en in zwevegem heb je een muaythai club in de fitness van het zwembad, tis namelijk de baas v d fitness die de lessen geeft
 
in harelbeke heb je idd kickboxclub in de sporthal
en in zwevegem heb je een muaythai club in de fitness van het zwembad, tis namelijk de baas v d fitness die de lessen geeft


Tiens tiens ik ga daar ook

:cool:
 
Ja, Krav Maga ken ik wel, maar ik zou niet weten waar er ergens clubs zijn. Het lijkt me trouwens niet echt goed om iemands ogen uit te duwen ofzo( nie dat ik bezorgd ben om m'n tegenstander, eerder om de wet...).
Maar, ik dwaal af :D ; die club in het sportstadium; zit er hier iemand daarin?


Ogen uit duwen e.d. zijn zowat de laatste reddingen, en is enkel als je bedreigt wordt om bv hard in elkaar geschot te worden door een groep. Krav Maga is niet alleen nuttig op straat omdat het ogen uitduwt btw, alhoewel dat het wel een van hun beruchtste bewegingen doet.

En wet? Kijk je daar nog naar als iemand je met een stoeptegel op je bek wilt rammen? Iemand die jou aanvalt ga je toch niet je naam en adres achteraf geven als hij op de grond ligt :D Gewoon renneuh erachter

Maar je hebt idd pech, er zijn dat ik weet nog geen clubs in west-vlaanderen
 
Maar je hebt idd pech, er zijn dat ik weet nog geen clubs in west-vlaanderen

Ja, da's wel jammer. Anders, de eerste die boel zoekt... :D

in harelbeke heb je idd kickboxclub in de sporthal
en in zwevegem heb je een muaythai club in de fitness van het zwembad, tis namelijk de baas v d fitness die de lessen geeft

Ja, maar Harelbeke is al meteen 20 kilometer weg van Roeselare( zegt Mappy); dus niet iets waar ik echt 2 à 3 keer per week naar toe kan gaan. Althans, zoals ik al zei, voorlopig niet, misschien als ik later een auto heb kan ik er zelf heen gaan.

Maar wat ik bedoelde met het sportstadium: zit er iemand in de club in het sportstadium van Roeselare?

P.S. Ik droom erover om later naar Thailand in zo'n kamp te gaan trainen. Moet echt zalig zijn.
 
Yeet, als harelbeke te ver is, kunde nog altijd eventueel naar Menen gaan.
Kwee wel nie oe verre dat et is. Maar daar ist er ook ene.

Het zou dezelfde trainer zijn lijk in Harelbeke.

Dus ge ziet maar.

Groetjes
 
Ja, da's wel jammer. Anders, de eerste die boel zoekt... :D



De eerste die boel zoekt???
Droom maar verder ventje, het eerste wat je waarschijnlijk zal doen is beginnen zweten en dan lopen

Want eer je iets effectief kunt toepassen moet je al enkele jaren oefening hebben. en dat is niet enkele maanden van verschillende uurtjes les.
 
boksen in roeselare

Hey, ik du nu al een maandje en een week(ofzo) karate; en ik zou volgend jaar (of misschien nog vroeger) willen kick-of thaiboksen of gewoon boksen, maar het probleem is: Ik weet niet waar! Ik woon in Roeselare, West-Vlaanderen, België; ben 16 jaar, en meestal kunnen m'n ouders me wel naar de karate voeren, maar natuurlijk kan ik niet naar een club gaan die 50 huis ligt. Als iemand zou weten waar ik ergens in één van deze sporten kan trainen, zou ik het echt op prijs stellen dat je me informeert!! Ik ken namelijk niemand die (kick-thai)bokst...

Greetz, Simon

hj ik woon ook in roeselare en heb vroeger nog gbokst men broer doet dit nu nog ik weet namelijk een boksclub hier in roeselare mss. kan je deze eens proberen kheb er ook nog gbokst en vint goeie club.
het is in het rodenbachstadium dit weet je wel waar dat is niet ver van fitnes centrum oase
grtn davy
 
aaa cool zoek ook achter n club maar heb wel t probleem dat ik er met t openbaar vervoer moet geraken en meestal eindigen die trainingen tot 20 u 21 u
 
Back
Naar boven