MuscleMeat

Kidmonster's kuurlog. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kidmonster

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
4.251
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hey, ook ik ga me eens aan een logje wagen. Heb hier een aantal redenen voor kom ik hieronder op terug. Wat ga ik posten: voeding - training - kuurschema - en zo wat bevindingen. Foto's ga ik niet posten en hoe de training qua gewicht er uit ziet ook niet. Reden hiervoor is dat ik op dit moment een een persoonlijke crisis zit. Motivatie is echt gezakt naar niveau onder de maat en daar ben ik helemaal klaar mee, hoop hiermee weer de motivatie terug te vinden en weer op gang te komen. De problemen zijn onderhand niet verholpen maar er word aan gewerkt dus dat scheelt alweer een hoop.

Mijn lichamelijk doel is toch meer een classic bb/men's physiek look, en ik wil meer richting powerlifting gaan tot zekere hoogte, en ik wil conditie iets meer gaan bijhouden. Hoe ik dit allemaal wil aanpakken ben ik nog niet helemaal over uit. Heb nooit zo veel interesse gehad voor kracht maar begin toch steeds meer te nijgen naar zware gewichten icm bb training. Wat ik met powerlift training bedoel is niet zo zeer 1RM zo zwaar mogelijk maar wel goed sterk worden en toch een mooi fysiek behouden. feedback en hulp waardeer ik zeker, ik moet zeggen dat mijn kennis betreft kracht training om sterker te worden onder de maat is. veel lager dan 3x6 ga ik eigenlijk nooit omdat ik er gewoon geen interesse in had. Deze niet interesse is denk ik deels omdat ik echt veel moeite heb met kracht

Log start ik met bijhouden rond februari, dan gaat ook de kuur van start. Alles wat ik hieronder aan geef is tot nu toe een grove schatting over hoe ik het ongeveer wil gaan doen en hoop met feedback het mogelijke nog aan te passen waar nodig. Ook houdt ik alles hieronder up to date, dus het huidige waarmee ik bezig ben zal hier staan.


HUIDIGE STATS: (02-02-2015)
1.80
xx kg
xx %

BP:
SQ:
DL:
DOEL STATS: (zomer 2015)
1.80
90 kg
8 %

BP:
SQ:
DL:
TRAININGS SCHEMA:
Weekschema:
Maandag: Off
Dinsdag: Push A
Woensdag: Pull A
Donderdag: Legs
Vrijdag: Push B
Zaterdag: Pull B
Zondag: Off
Sets/Reps:
1. + 2. : 5*3-5
3. + 4. : 4*6-8
5. + 6. : 3*8-12
Push A:
1. Flat BB Press
2. DB Shoulder Press
3. Inc BB Press
4. DB Lateral (staan)
5. Dec DB Fly
6. DB Overhead
Push B:
1. Flat DB Press
2. OH BB Press
3. Inc DB Press
4. DB Lateral (zitten)
5. Inc DB Fly
6. BB Tricep Extension
Pull A:
1. Pendlay Row
2. Pull Up
3. Facepull (low)
4. Reverse Pecdeck
5. DB Rear Fly
6. BB Preacher Curl
Pull B:
1. BB Row
2. Chinn Up
3. Facepull (high)
4. Cable Row
5. Cable Rear Fly
6. DB Hammer Curl
Legs:
1. Deadlift
2. Squat
3. Calf Press (staan)
4. Calf Press (zitten)
5. Onderarmen
6. Abs
KUUR SCHEMA:
6-35 TestC 250
6-35 Bold 600

6-10 TrenA 100 eod
6-10 MastP 100 eod

19-23 xxx

31-35 xxx

1-35 hCG 500 2/week
VOEDINGS SCHEMA:
Ma t/m Do:
Vr + Za:
VISIE:
Korte uitleg hoe ik KT zie en waar het aan moet voldoen volgens mijn ideeën. Niet heel speciaal allemaal maar kort over hoe ik het wil/doe. Niet alles wat ik doe is beter dan hoe het zou 'moeten'. Heb zo mijn eigen brosciens erin verwerkt denk ik soms. Begrijp dit niet verkeerd maar de effectiviteit van mij is denk ik lager omdat ik bepaalde dingen anders doe. Niet dat de trainingen slecht zijn verder :o

Voeding is ook een punt wat zeker niet het beste is, ik houdt te veel van lekker eten af en toe. Soms mag het maar ik doe het nog te veel vind ik zelf. Verder eet ik niet waar ik geen zin in heb, dit werkt voor mij totaal niet en dan doe ik het 2x en daarna ga ik cheaten. Om dit te voorkomen probeer ik alles lekker gezond te maken. Om toch goed te eten maar het wel proberen dragelijk te maken.

Training:
-30/60 minuten KT.
-1-0-2/4 uitvoering.
-Gewicht iedere set omhoog.
-BB/DB > Cable > Apparaten.
-6/1 Training/Deload.

Voeding:
-Wat niet lekker is eet ik niet.
-Ma t/m do=strikt dieet, vr + za=dieet met kleine cheat, zo=eten waar ik zin in heb.
-Dagelijks eet ik minimaal: 200g eiwit/50g vet/x koolhydraten.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop voor je dat dit de goede weg is om uit je crisis te komen.

Ik ga je iig volgen. Succes!

Krachtstatts zouden trouwens wel tof zijn om te posten als je toch die richting opgaat, is voor jezelf misschien ook makkelijker om terug te lezen en bij te houden
 
Ik hoop voor je dat dit de goede weg is om uit je crisis te komen.

Ik ga je iig volgen. Succes!

Krachtstatts zouden trouwens wel tof zijn om te posten als je toch die richting opgaat, is voor jezelf misschien ook makkelijker om terug te lezen en bij te houden

ja hopelijk wel, goed dat je het zegt had ik niet aan gedacht. ga ze erbij zetten zoals ze zijn de week voor ik begin
 
Ik ga je ook volgen. Zit zelf ook te denken aan bold voor m'n clean bulk in het voorjaar.
Als je meer de powerlift kant op wil is het misschien goed je eens in te lezen over 5/3/1 van Wendler.
Succes in ieder geval! :)
 
Ga je ook volgen. Ben benieuwd naar de Bold daar ik hem zelf ook wel wil gaan gebruiken komend jaar! Succes en nogmaals i'm IN
 
Ik ga je ook volgen. Zit zelf ook te denken aan bold voor m'n clean bulk in het voorjaar.
Als je meer de powerlift kant op wil is het misschien goed je eens in te lezen over 5/3/1 van Wendler.
Succes in ieder geval! :)

dankje ;). Had wel eens gelezen dat 5/3/1 voor massa niet geweldig was maar kracht wel, dus zal sws eens goed zijn er wat over te lezen idd

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Ga je ook volgen. Ben benieuwd naar de Bold daar ik hem zelf ook wel wil gaan gebruiken komend jaar! Succes en nogmaals i'm IN

tnx, ja heb nu al keer bold gebruikt en merk toch dat ik stuk ronder sta. Ben tot nu toe wel een fan ervan maar meer om de looks, qua massa niet heel veel zoals bekend. heb het helaas niet lang genoeg gedaan om echt resultaat ermee te behalen tot nu toe
 
Back
Naar boven