MuscleMeat

kigelia africana extract

  • Topic starter rg21
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 3K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

rg21

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2007
Berichten
82
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Een goededag luitjes

Ik heb onlangs bij sportpoeders.nl het Kigelia Africana extract besteld nadat ik erachter kwam dat de nieuwe Muscle rage Limitless geen dmha meer bevat maar daar in de plaats voor hebben ze Alpha Gpc en Eria jarensis(N-Phenethyl Dimethylamine) toegevoegd...Nu wil ik de Kigelia africana gaan mixen met de nieuwe limitless en heb ik de volgende vragen:

1) heeft het nut om die 2 te mixen aangezien de eria jarensis een gelijke werking zou hebben aan het kigelia africana extract?

2) Zou graag ook willen weten in welke dosering optimaal zou zijn voor het gebruik van het K. Africana extract aangezien ik hier op google zo goed als niks van vind? En zou ik die dosering moeten minderen als ik het met de Limitless meng?

3) en als laatste misschien een overbodige vraag maar: Heeft iemand al ervaring gehad met het K. africana extract en/of Eria jarensis ? En zo ja was je ervaring hiermee?
 
1: Meer is niet altijd beter en aangezien dit beide best sterke ingrediënten zijn heeft het denk ik weinig nut voor je training. 1 van deze 2 moet al voor voldoende stimulatie en focus zorgen lijkt me.
2: Zelf neem ik tussen de 100 en 150 mg. kigelia en op internet staat er voldoende informatie over DMHA en welke dosering geschikt is. (zelfde)
Wanneer je kigelia met eria j. gaat combineren moet de dosering wel wat naar beneden ja. Je kan beter je dosering naar boven aanpassen als het te laag was dan dat je spijt krijgt van een hoge dosis.
3: Met beide ervaring (stimjunk) Ik vind kigelia eerlijk gezegd prettiger dan DMAA. Het lijkt erg op de vorige versie DMBA/AMP welke ook al wat prettiger was.
Eria Jarensis is ook een erg fijn spulletje en dit is een sterke Phenylethylamine variant. Ze zijn erg vergelijkbaar.
 
Heel erg bedankt voor de snelle reactie ROVA

Gelijk heb je dat er genoeg info over DMHA bestaat, maar ik ging zelf er vanuit dat de Kigelia een natuurlijke variant was van DMHA en zodoende een hogere dosering nodig zou hebben.
Over het mixen van de Eria jarensis met de Kigelia ging ik inderdaad al vanuit dat het nu een beetje to much zou zijn. Zag trouwens zojuist wel dat de oude Redcon1 Total War 125mg Eria bevat en 100mg DMHA.
Dus het zou misschien in de toekomst een idee zijn om een kleine hoeveelheid Kigelia toe te voegen als ik een bepaalde tolerantie opgebouwd heb..
Ik zal in ieder geval van de week nog iets laten weten hoe het me bevallen is
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Ik heb het gevoel dat de Kigelia Africana van sportpoeders het afgelopen 2 jaar veranderd is. Daar ik bij de eerste batch een slapende tong kreeg (verdoofd gevoel) is dat nu niet meer.
 
Klopt inderdaad, dat was ff raar de eerste keer. Maar toen was het stofje ook nog net nieuw op de markt. Ik kan me best voorstellen dat dit inmiddels verder ontwikkeld is of dat het aan bepaalde grondstoffen ligt om dit product te fabriceren. Misschien zijn ze naar een andere leverancier overgestapt die hun eigen productie methode hebben ofzo. Heb hier verder weinig verstand van, maar kan me best voorstellen dat een nieuw stofje verder ontwikkeld wordt met de jaren door andere grondstoffen te gebruiken.
 
Heel erg bedankt voor de snelle reactie ROVA

Gelijk heb je dat er genoeg info over DMHA bestaat, maar ik ging zelf er vanuit dat de Kigelia een natuurlijke variant was van DMHA en zodoende een hogere dosering nodig zou hebben.
Over het mixen van de Eria jarensis met de Kigelia ging ik inderdaad al vanuit dat het nu een beetje to much zou zijn. Zag trouwens zojuist wel dat de oude Redcon1 Total War 125mg Eria bevat en 100mg DMHA.
Dus het zou misschien in de toekomst een idee zijn om een kleine hoeveelheid Kigelia toe te voegen als ik een bepaalde tolerantie opgebouwd heb..
Ik zal in ieder geval van de week nog iets laten weten hoe het me bevallen is

Had je reactie even over het hoofd gezien.. De doseringen die in die Redcon zitten, zijn ook niet overdreven hoog, dus dit kan misschien best wel een goede verhouding zijn. Ik ga het binnenkort ook even uitproberen. De eria jarensis is op voorraad zag ik, dus van de week even wat bestellen.

Je kan inderdaad eerst even met 1 van deze stofjes aan de gang gaan en wanneer de tolerantie het verneukt, gooi je de 2e erbij :thumb:
 
Back
Naar boven