XXL Nutrition

kijk es wat ik gevonden heb ! :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
ik was wat oude foto's aan t doorkijken (echt leuk hoor !).. van vakantie.. toen zag ik ineens deze pic !!

en omdat er toch weinig pics gepost worden lately... dacht ik .. kom share this with the other BBérs :)

een foto van 2,5 jaar terug ongeveer.. :)

check:

[Abeelding niet meer beschikbaar]


ow.. hier een pic van mij van een paar maanden terug:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en nog ff een pic van mijn beentjes...(net genomen)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
wow wat kijk jij cool op die middelste foto zeg :D
 
:clap:

Goeie vooruitgang. Schouders, armen en benen dik in orde.
Borst mss wat meer prioriteit geven.

Maar voor de rest :thumb:
 
mooi man, k had al foto's van je gezien en vond het er best goed uit zien hoor. Maar als je nu de vooruitgang ziet SHEESHH, good work Frenkpie!!
 
dankje ! ... en borst heb ik idd wat meer werk aan gedaan..hopelijk kank goede vooruit gang posten over een paar maanden... (groei niet optimaal door kickboxen, maar ik kom er wel !)

btw.. alle pics zijn genomen zonder pomp.. middelste is genomen toen ik net uit bed kwam.. vandaar die mislukte kop :D
 
Ja,, SHit dan wil ik wel een keer wakker worden naast jouw :P hahaha
 
ziet er goed uit hoor.....en is voor je zelf ook altijd leuk foto's verglijken zie je even waarvoor je het gedaan hebt!!
 
wow! echt een mooi vooruitgang man :thumb:
Wanneer ga je pics met pomp en aangespannen spieren posten? Ben best wel benieuwd...
 
Klap klap klap, Netjes man.

Hoe oud ben je nu eigenlijk?

btw nice hairy Quads ;)
 
@ Fraggo weet niet.... miss doe ik dat van de zomer wel een keer met iemand's digi cam.

@ RSI thanx :) en nee ik ga me benen niet scheren. alleen me oksels en nog iets ... :D

ik ben 18 jaar (februari)
1.73 77 kg 12% denk ik.
39-40 cm bovenarmen.
 
Netjes Frenkpie, altijd leuk die voor en nafotos. t is dat ik geen echte voorfotos heb waarop ik duidelijk opsta. moet eens goed kijken eigenlijk.
En anders post ik een fotootje van mn twin als die dar zin in heeft maar dat zal wel niet...

Lijkt me wel leuk om een soort van gallerij te maken inde vorm van dat eas-new body galllery (bben ff de naam kwijt)

maar goed bezig Frenpie. trots op je
 
Ziet er zeer goed uit man. Echt een verschil met vroeger. Daar doen we t allemaal voor he :) Keep up the good work
 
wel leuk idee zo gallerij , Dandy
 
idd flinke vooruitgang!

je buik ziet er op die middelste foto ook flink gedefenieerd uit, leuk voor de zomer ;)
 
Mooie vooruitgang bro.
 
Back
Naar boven