Fitness Seller

kijk jij naar je eigen poep

kijk jij naar je eigen poep

• Totaal stemmers
    58

Users who are viewing this thread

erwin280

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2007
kijk jij naar je eigen poep als je aan het schijten bent? Ik weet niet waarom maar ik heb het nog nooit gemist voor zover ik me kan herinneren. Zo facinerend is het gewoon:D

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%

bear

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2005
OP
erwin280

erwin280

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2007
Dit is grappig want ik weet gewoon eigenlijk wel zeker dat iedereen zijn eigen schijt bekijkt :D

Cyan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Niet tijdens, maar erna wel.

Interessant.

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
is goed om naar je eigen poep te kijken, zegt veel over je darmflora en of je ziek aan het worden bent enzo :D

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2003
Sommigen bekijken ook altijd hun eigen afveegschijtpapiertje voordat ze het in de pot smijten :S

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Ik sta altijd te popelen om het te zien, kan dan ook niet wachten tot ik klaar ben.

Kristoff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2006
Sommigen bekijken ook altijd hun eigen afveegschijtpapiertje voordat ze het in de pot smijten :S

je moet toch weten wnnr je gedaan hebt met vegen, anders blijf je vegen :o

en nee, ik kijk niet nr m'n schijt. mss wel eens als het plataf is om de ernst ervan in te schatten.

Courtisane

Just for you....
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2005
Natuurlijk! Je wilt toch weten wat voor dampend kunstwerk je nu weer hebt gemaakt of niet dan :D

Stel je eens voor dat je het niet doet: Je hebt weke schijt en er blijft nog veel tussen je billetjes plakken. Je veegt normaal 3x en het is weg maar nu is de klus met 10x nog niet geklaard. Lekker idee!

Nee Hiekmans, laat mij maar lekker mijn velletjes nakijken of er nog bruine pasta aan zit ipv de bruine pasta op het eind van de dag in mijn string aan te treffen! :thumbup:

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2006
ja, ik kijk er wel af en toe wel naar...

kan er ook niet altijd even makkelijk afscheid nemen en vóór ik hem de dieperik instuur durf ik hem wel eens een zoentje op zijn bovendrijvend kopje geven :kiss:

OP
erwin280

erwin280

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2007
ja, ik kijk er wel af en toe wel naar...

kan er ook niet altijd even makkelijk afscheid nemen en vóór ik hem de dieperik instuur durf ik hem wel eens een zoentje op zijn bovendrijvend kopje geven :kiss:

hehe heb ik soms ook . heb 2x in mijn leven gehad dat ik moest opstaan om hem eruit te kunnen gooien. Het was 1 grote perfecte drol. Op de camping heb ik hem een keer laten liggen en de wc papiertjes er expres naast gegooit zodat de volgende wc bezoeker de grote bruine jongen zag liggen gehult in een witte jurk.:D:D:D

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2003
Natuurlijk! Je wilt toch weten wat voor dampend kunstwerk je nu weer hebt gemaakt of niet dan :D

Stel je eens voor dat je het niet doet: Je hebt weke schijt en er blijft nog veel tussen je billetjes plakken. Je veegt normaal 3x en het is weg maar nu is de klus met 10x nog niet geklaard. Lekker idee!

Nee Hiekmans, laat mij maar lekker mijn velletjes nakijken of er nog bruine pasta aan zit ipv de bruine pasta op het eind van de dag in mijn string aan te treffen! :thumbup:

:roflol:

Naar boven