AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Hee kleine broer, mag ik even een foto van je ontblote torso maken? Er is namelijk een gozer (die geen homo is hoor) op een forum die erg benieuwd is.'
Hoeft niet persee van zn ontblote torso, mag ook van een rear glute spread

N-n-n-nohomo?
 
In de panorama een artikel over Filemons 'killerbody' :p
 
Waarom deed hij test tren en bold kuur?

Ik bedoel..De eerste keer een vrij zware kuur voor een beginner.
Heeft niemand van die redactie dan informatie opgezocht daarover?
Heeft die vent in jullie ogen hem gewoon wat aangesmeerd?

Ik vind de resultaten zwaar tegenvallen als ik kijk naar mezelf vorig jaar met alleen een test 500 kuur.
Ok ok...ik had geen buik..maar toch
 
Ho ho, even een paar correcties man.

1. Hij had ZELF geen verstand van zaken, maar hij nam een PT-er in de arm dus hij mocht er op vertrouwen dat dié zijn vakkennis wel had. Dat was dus duidelijk niet zo. Maar je mag prima realistische verwachtingen hebben op basis van het wél hebben van kennis, en die heeft hij bij lange na niet gehaald. Zoals de meesten hier leg ik daarvoor met name de schuld bij die superberoerde PTer, en natuurlijk het hebben van middelmatige genetics.
2. Anabolen maken vrijwel altijd een wereld van verschil als je traint (alleen niet als je echt geen flikker uitvoert qua sport) dus je kunt dit niet zo makkelijk wegschuiven
3. Eerder in dit topic vertelde iemand dat Filemon alweer was gestopt met sporten, dus die future gainz kun je wel vergeten
4. ZIJN doel was volgens mij wat meer dan alleen zn buikje kwijt zijn. Een beachboy lichaam toch? Zit daar niet aanzienlijk meer spier aan? Hij wou sowieso op de cover van een blad en dát is bij mijn weten mooi niet doorgegaan. Volgens mij heeft hij zn doelen dus NIET behaald.


Even daarnaast: Je opmerking van 'uit de kluiten gewassen mutant' irriteert. Dit doet het overkomen alsof je 's ochtends ineens zo wakker kunt worden, alsof het een of ander ongelukje is en niet jarenlang zwoegen qua training en dieet. Als je niet weet waar je t over hebt, zwijg dan. Je kunt eigenlijk geen grotere belediging uiten richting bodybuilders dan dat achteloze zinnetje.

Overigens had Pun wel gelijk: ergens moeten we blij zijn dat hij geen superhero gains gemaakt heeft want dan hadden we nooit meer van dat misplaatste AAS beeld afgekomen.

Maak je niet druk om die idioot.
 
Goed resultaat voor een kuurtje zonder dieet en gewichten aanraken opzich.

Zo zie je maar denk je lekker aan het kwalitatief geweldige PRL te zitten, zit er nauwelijks tren in, en nog eens 6 soorten test! Haha
 
Jezus, dat schema. Zoveel crap voor zo weinig resultaat. En WTF: weighted squats...
 
Goed resultaat voor een kuurtje zonder dieet en gewichten aanraken opzich.

Zo zie je maar denk je lekker aan het kwalitatief geweldige PRL te zitten, zit er nauwelijks tren in, en nog eens 6 soorten test! Haha
Noem er eens 6? Ik kom er niet aan :p
 
Ben ik de enigste die het slecht vind van Men's Health dat ze deze knakker hiervoor aandacht schenken? Echt een triest resultaat dit als je het mij vraagt maar vooral de openlijke ophemeling van AAS zou niet in zo'n blad mogen staan.
 
Hij neemt een trainer omdat hij geen ervaring etc. heeft. Dat zijn trainer een totale debiel is, wil niet zeggen dat zijn resultaten er minder teleurstellend om zijn. Een willekeurige gozer in de 'tieners & beginners' sectie hier, zal meer BB resultaat weten te boeken zónder AAS, zónder 5x per week te trainen (denk aan 3x fullbody) en zónder alleen hondenvoer te hoeven eten.
Klopt helemaal man. Als ik naar filemon kijk vind ik mijn eerste paar maanden daartegenover een monstertransformatie.

Wat ik wel erg opmerkelijk vind aan filemon is dat die kerel echt van nature niks van spiermassa of kracht heeft.
 
Ben ik de enigste die het slecht vind van Men's Health dat ze deze knakker hiervoor aandacht schenken? Echt een triest resultaat dit als je het mij vraagt maar vooral de openlijke ophemeling van AAS zou niet in zo'n blad mogen staan.
Ik vind je stelling onjuist. Die zou eigenlijk moeten zijn waarom Men's Health zo ongelooflijk hypocriet doet. Zogenaamd de cover 'afnemen', er wordt zelfs gesuggereerd dat een reeks covermodellen het tevens niet natty hebben gedaan, maar dan wordt er toch een uitgebreid item in de MH over hem gepost met weet ik niet hoeveel foto's en tekst aan content.

Maar goed, dit is natuurlijk alleen maar logisch. Geld, publiciteit (er is geen negatieve publiciteit wordt er soms ook wel eens gezegd), en ga zo maar door. Toch weer reclame voor hun blad.
 
Noem er eens 6? Ik kom er niet aan :p


Inderdaad deze:

Test propionate
Test phenylpropionate
Test enanthate
Test cypionate
Test decanoate
Test isocaproate

Waarvan 4 in sust en enanthaat en Cypio opzichzelf. En dan jongens die geloven dat het nog een beetje vervuiling is van de soorten die ervoor geproduceerd zijn.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Ter herinnering: Er kan nog altijd gedoneerd worden.

Momenteel zijn er 2 donaties ontvangen (20 euro totaal), minder dan aangegeven in dit topic.
ik maak het over als mijn salaris binnen is, was iets te enthousiast
 
Inderdaad deze:

Test propionate
Test phenylpropionate
Test enanthate
Test cypionate
Test decanoate
Test isocaproate

Waarvan 4 in sust en enanthaat en Cypio opzichzelf. En dan jongens die geloven dat het nog een beetje vervuiling is van de soorten die ervoor geproduceerd zijn.
Je weet niet welke esters er in zitten, je weet niet wat de doseringen zijn en je weet niet of alles test is. Dacht dat ze zei 6 verschillende soorten met onder andere testosteron esters oid. Dus niet dat het alleen maar test esters zijn, verder zei ze ook niks over of er nou wel of geen tren in zat. Dus hier kunnen we gewoon vrij weinig mee.
 
Je weet niet welke esters er in zitten, je weet niet wat de doseringen zijn en je weet niet of alles test is. Dacht dat ze zei 6 verschillende soorten met onder andere testosteron esters oid. Dus niet dat het alleen maar test esters zijn, verder zei ze ook niks over of er nou wel of geen tren in zat. Dus hier kunnen we gewoon vrij weinig mee.

Wordt je door PRL gestuurd om maar naïef te blijven doen hier? Als je melk van Melkunie getest wordt en er zit limonade, cola en andere soorten drank in die er niet in horen maar je weet niet hoeveel. Dan koop je het toch ook niet meer? Maakt jou het nou uit hoeveel en welke esters. Als je tren koopt moet er tren in zitten en geen testosteron.

Alsof een programma belangen heeft bij de uitslag van een UG merk. Die lab dame verteld wat ze heeft ondervonden aan de hand van de geteste producten op tafel. Thats it.
 
Wordt je door PRL gestuurd om maar naïef te blijven doen hier? Als je melk van Melkunie getest wordt en er zit limonade, cola en andere soorten drank in die er niet in horen maar je weet niet hoeveel. Dan koop je het toch ook niet meer? Maakt jou het nou uit hoeveel en welke esters. Als je tren koopt moet er tren in zitten en geen testosteron.

Alsof een programma belangen heeft bij de uitslag van een UG merk. Die lab dame verteld wat ze heeft ondervonden aan de hand van de geteste producten op tafel. Thats it.
UGL's vergelijken met Melkunie, het moet niet gekker worden:o. Maar als je al mijn posts had gelezen weet je dat ik geen van deze merken meer hoef omdat je niet weet welke 3 goed gedoseerd zijn, 25% ga ik geen gok op wagen.

UGL's maken hun apparaten niet altijd goed schoon, het komt best vaak voor dat er een minimale hoeveelheid van een andere stof in zit. Wel eens gezien met XTC, zit er bv 0,5mg 2cb in. Ook eens een heel uitleg over gehoord waarbij zulke underground labs onzorgvuldig werken en er wat vervuiling plaats kan vinden. Verder was er hier nog een post daarna waarbij een kleine hoeveelheid van een ander(e) soort(en) AAS in een tab zat(<1 mg).

Als je wilt dat je 100% zeker weet dat er in zit wat er op staat ben je bij UGL's op het verkeerde adres.
 
UGL's vergelijken met Melkunie, het moet niet gekker worden:o. Maar als je al mijn posts had gelezen weet je dat ik geen van deze merken meer hoef omdat je niet weet welke 3 goed gedoseerd zijn, 25% ga ik geen gok op wagen.

UGL's maken hun apparaten niet altijd goed schoon, het komt best vaak voor dat er een minimale hoeveelheid van een andere stof in zit. Wel eens gezien met XTC, zit er bv 0,5mg 2cb in. Ook eens een heel uitleg over gehoord waarbij zulke underground labs onzorgvuldig werken en er wat vervuiling plaats kan vinden. Verder was er hier nog een post daarna waarbij een kleine hoeveelheid van een ander(e) soort(en) AAS in een tab zat(<1 mg).

Als je wilt dat je 100% zeker weet dat er in zit wat er op staat ben je bij UGL's op het verkeerde adres.

Ja deze vergelijking is heel goed. Er zitten soorten in een product die er absoluut niet
Inhoren.

Je hebt wel eens gehoord? Ga je nu XTC vergelijken met UG labs? Moet niet gekker worden ;)

Blijkbaar ben jij aan het verkeerde adres met je aankopen Waar niks van klopt. wil niet zeggen dat dat in het algemeen zo is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven