Fitness Seller

killer abs & core

Bezoekers in dit topic

UnderTheMountain

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 feb 2016
Berichten
286
Waardering
17
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
20%
Hoi, ik heb de laatste 8 maande dit gevolgd voor mijn core en abs:
Maandag:
6x20sec. Normale planks
3x8 abs roller
3x... crunches
6x20sec. Bridges

Donderdag:
6x20sec. Normale planks
3x... knee raises
6x20sec. Bridges

Ik wil nu een aantal dingen aanpassen:
Op maandag:
4x60sec. Normale planks
3x... abs roller
3x60sec. Bicycle crunches
3x... flutter kicks

Op donderdag:
4x60sec. Spiderman plank crunches
3x... bench lying leg raises
3x60sec. Bridges

Zou dit een goed schema zijn voor abs en core training?? Of zijn er dingen die ik kan verbeteren?? Zo ja, wat dan?
 
Laatst bewerkt:
Waarom alleen core en abs ?
 
Waarom alleen core en abs ?
de rest van mijn schema heb ik niet hier gepost, omdat dit topic is om te kijken of mijn abs en core workout goed genoeg is. Ik volg een UB/LB schema.
 
Maar met goede UB/LB pak je je core / abs toch wel mee.
Ik zou er dan gewoon wat planks bij pakken, als je wil focussen op je abs.

Misschien ook nog wat zakken in VP%
 
Maar met goede UB/LB pak je je core / abs toch wel mee.
Ik zou er dan gewoon wat planks bij pakken, als je wil focussen op je abs.

Misschien ook nog wat zakken in VP%
zakken in VP% ben ik nu mee bezig. Heb 10% BF verloren in de laatste 8 maanden. Ben van 90kg (erg mollig) naar 70kg gegaan met 18% BF. Dit is erna veranderd naar 74kg met 14% BF hier zit ik nu al een aantal maanden op vast
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
zakken in VP% ben ik nu mee bezig. Heb 10% BF verloren in de laatste 8 maanden. Ben van 90kg (erg mollig) naar 70kg gegaan met 18% BF. Dit is erna veranderd naar 74kg met 14% BF hier zit ik nu al een aantal maanden op vast
Goede progressie maar als je nu al maanden vast zit moet je toch iets veranderen aan je voeding :) Ook heb je 10% BF verloren in de laatste acht maanden, maar de laatste maanden zit je vast?
 
Goede progressie maar als je nu al maanden vast zit moet je toch iets veranderen aan je voeding :) Ook heb je 10% BF verloren in de laatste acht maanden, maar de laatste maanden zit je vast?

Laatste 2 maanden zit ik vast op 14%
Dit vooral doordat het einter is geweest en ik met de feestdagen moeilijk mijn schema kon volgen. Ben toen bij mijn vriendin geweest.
 
Back
Naar boven