AndroidHealthClinic

Killers op de bus.

Bezoekers in dit topic

Mischien was het wat interessanter geworden wanneer hij jou of jij hem op z'n tanden had geslagen... nogal saai einde dit.

Waarom zou ik hem op zn tanden moeten rossen? Kerel maakte zich wat belachelijk en het zag er gewoon grappig uit.
 
Ik zat trouwens eens op de bus tegenover een normaal geklede kerel van mijn leeftijd. Plots keek hij naar buiten.
Ik vroeg hem of alles in orde was. Alles bleek prima met hem te gaan. Eind goed al goed, hahaha sukkel :roflol:
 
Ik doe niet aan openbaar vervoer.
 
biceps checken op de bus, achterste bankjes, vlieg doodmeppen op het raam, neger

WHAHAHA :D
 
waarneer komt het boek.
 
Waarom zou ik hem op zn tanden moeten rossen? Kerel maakte zich wat belachelijk en het zag er gewoon grappig uit.

maak volgende keer een filmpje van em met je gsm, krijgt het misschien ook nog een leuke wending
 
Je had erbij moeten zijn.

Gelukkig zorgen onze verlichte geesten met hun waanzinnig originele neger grappen nog voor enig vertier. 'normaal eten negers de vliegen op', hahahaha hoe kom je erbij? Heb jullie thuis een grote pan waar je al dit soort grappen helemaal in je eentje bekokstooft?
 
gewoon NEGERen dat stontvolk






ok dat was flauw :(
 
Ik durf zo'n killer op de bus nooit aankijken :(
 
geef hem de volgende x een banaan dan houdt die zich wel rustig
 
geef hem de volgende x een banaan dan houdt die zich wel rustig

:roflol:

Ik lach dat soort killers altijd hardop uit. Het liefst inclusief hatende opmerking.
 
droeg hij geen koptelefoon met gangstharep ???
 
Ik zat laatst ook een keer in de bus....
 
Daar kun je tenminste nog om lachen haha. Toen ik nog met de bus ging moest is elke ochtend verhalen over de voetbalwedstrijden van gister aanhoren.
Heb je Ajax gezien? Zag je die actie van.... Uefa cup hier en Champions cup daar.... elke dag het zelfde bah bah
 
Back
Naar boven