Fitness Seller

Killers op de bus. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

guardian

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
8.042
Waardering
176
Yo mannen. Worden jullie soms ook blij van het gedrag van andere mensen. Eergisteren toen ik de bus van mn werk naar huis nam heb ik nog eens goed gelachen.

Ergens halverwege stapte er zo'n fitnessnegertje op met een trainingsbroek de mouwen van zn polo helemaal naar boven gerold, zn 38-cm guns geflexed en met de killerblik van shaka-zulu in de ogen. Hij stapte resoluut naar achteren en nam plaats op 1 van de banken. Beetje verbaasd keek ik naar achteren waar hij zn biceps lag te inspecteren. Haha, gewoon laten doen dacht ik.

Even later viel ik in slaap, wat me dikwijls overkomt op de bus. Ik moet een minuut of 5 weggeweest zijn toen ik wakker werd van een doffe knal. Ik wist natuurlijk niet meteen wat het was maar het geluid was duidelijk afkomstig van de fitnessneger. Ik kijk effe naar achter en zie hem nog net een platgeslagen vlieg van de raam pitsen en zn hand schoonvegen. Bij dit alles bleef zn gelaatsuitdrukking onveranderd.

Ik vroeg hem of alles in orde was. Alles bleek prima met hem te gaan. Eind goed al goed, hahaha sukkel.
 
And the point is ... ?
 
no point, moet dat dan?
 
Roffe shizzle op die bus van je
 
Ja die figuren zijn lachen. Shaka-Zulu hahaha.

Ze zitten ook altijd op de achterste banken. Ik weet ook niet waarom dat nou weer is...

Maar je moet wel respect hebben voor deze mensen, ze hebben het moeilijk. Door het opgroeien in de ghettos van Amsterdam-West hebben deze jongens dingen gezien die het beste nooit gezien hadden kunnen worden.
 
Ze zitten ook altijd op de achterste banken. Ik weet ook niet waarom dat nou weer is...

Zit er misschien nog ingeworteld?

:jk: :D
 
een echte killer verhaal.
 
Next time: Chiquita
 
Apart dat ie die vlieg doodsloeg, meestal eten negers vliegen op.

:jk:
 
j/k is overbodig, we weten dat er op dit forum nauwelijks gediscrimineerd wordt.
 
haha, oke heylen
 
Haha, jullie vinden het duidelijk niet grappig. Oké dan :D
 
Haha, jullie vinden het duidelijk niet grappig. Oké dan :D

Mischien was het wat interessanter geworden wanneer hij jou of jij hem op z'n tanden had geslagen... nogal saai einde dit.
 
Back
Naar boven