- Waardering
- 2.737
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Ziet er goed uit je foto van ''Wed 7 Nov 2012, 00:00'' killy!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag er goed uit. Ik zou alleen iets feller leeg trekken dan je nu doet. Ik vond dat je gisteren nog wel wat verder leeg kon. Keep it up
killy, als je je klasse wint.. kom ik met een pan vol gevulde bladeren.
zoniet, krijg je alleen de pan mee![]()
Minimaal
---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 17:28 ----------
Bestek vergeten.... Nu maar in de trein naar den haag met mijn handen eten![]()
Laatste 10 pagina's van dit log waren aardig om te lezen. Meestal slap geouwehoer. Maar nu een soap en later zelfs inhoudelijke discussies. Toch maar af en toe kijken hier om te zien hoe killy de ene keer wordt geprezen en de andere keer gehaat.
Laatste 10 pagina's van dit log waren aardig om te lezen. Meestal slap geouwehoer. Maar nu een soap en later zelfs inhoudelijke discussies. Toch maar af en toe kijken hier om te zien hoe killy de ene keer wordt geprezen en de andere keer gehaat.
Ik dacht juist dat Killy die inhoudsloze discussies wilde weren uit zijn topic![]()
Netjes conditie is ook wel in orde bij jou zo te zien.
Denk dat dat ook een beetje de lichaamsbouw is, mijn benen zijn ook en stuk dikker dan me bovenlichaam. En kan beter waar vet op je bovenbenen hebben dan op je borst en buik toch.
En die complimentjes was dat alleen over benen of algemeen je shape.
Vind cardio over het algemeen een aangename start van de dag, maar dit was echt afzien
Shape is goed op weg, alleen definitie op mijn benen is nog niet waar het moet zijn. Aangezien ik geen monster poten heb wil ik ze compenseren met goede definitie.
Spierverlies is nog minimaal op de benen, maar er is een hoop vocht en vet af gekomen. Ik kon al wel voelen bij mijn glutes dat op mijn onderlichaam eigenlijk al mijn vet zat.
Glutes zijn ook echt absurd gekrompen en stiekem hoop ik dat ze nu ook niet meer zo snel zo groot worden.
Ik had echt een dikke reet, al kreeg ik er toch vrij regelmatig complimentjes over door vrouwen![]()
Haha opletten dat je straks geen gays aantrekt.
ff vraagje tussendoor hoe zit het nou met cardio training als je in de bulk zit?
Wil zelf ook aan me conditie werken gezien ik nog niet zo heel lang geleden ben gestopt met roken. En merk dat ik bij Sq en dl soms adem te kort kom.